דיגיטל וטק

אפל בשינוי מפתיע: האם תוותרו על האפליקציות באייפון?

עם השקת iOS 18 בקרוב, משתמשי האייפון באירופה יוכלו למחוק את אפליקציות ברירת המחדל של אפל, ואף להתקין אפליקציות מחנויות צד שלישי. בעוד שהשינויים הללו מבורכים בעיני רבים, ישנם כאלה שבוחרים להישאר עם "החוויה המסורתית", ויש להם סיבה טובה מאוד
רפאל בן זקרי | 
iOS 18 על אייפון 15 (צילום אפל)
עם השקת iOS 18 בשבועות הקרובים, משתמשי האייפון באירופה יזכו לראות שינויים מרחיקי לכת במובנים של אפל, בעקבות דרישות רגולטוריות של האיחוד האירופי. השינויים יאפשרו להם למחוק ולהחליף את אפליקציות ברירת המחדל של אפל באחרות, ולפתוח את המכשיר להתקנת אפליקציות דרך חנויות צד שלישי. בעוד שחלק מהמשתמשים עשויים להתרגש מהאפשרות לשנות את חוויית השימוש שלהם באייפון, במאמר חדש שפרסם כריס סמית' מ-BGR, הוא טוען כי הוא דווקא מעדיף לשמור על האפליקציות המקוריות של אפל, ומסביר מדוע הוא בוחר להישאר עם מה שהוא מכנה "החוויה המסורתית".
לפי סמית', הסיבה העיקרית לכך היא כי הוא מעדיף את הביטחון, הפרטיות והנוחות שמספקות האפליקציות המובנות של אפל, והבהיר כי הוא לא מתכוון לנצל את האפשרות החדשה להחליף את חנות האפליקציות הרשמית, ה-App Store, או את אפליקציות ההודעות, התמונות, המצלמה והדפדפן.
לדבריו, אפליקציות צד שלישי לא יוכלו לספק את אותה רמת אבטחה ותאימות כמו האפליקציות המקוריות של אפל, ולכן הוא מעדיף להישאר עם המערכת הקיימת. הוא מוסיף כי היכולת של iOS 18 לעבוד בצורה מיטבית תלויה בכך שאפליקציות אלו יישארו כברירת מחדל, במיוחד כשמדובר בתכונות חדשות כמו Apple Intelligence, שיהיו זמינות רק באייפון 16 ובאייפון 15 פרו.
סמית' מכיר בכך שישנם משתמשים שיעדיפו להחליף את האפליקציות המובנות, אבל הוא משוכנע שהרוב הגדול של המשתמשים יישאר עם אלו הקיימות כעת. למרות העדפתו האישית, הוא סבור שאפל לא צריכה לפחד מהשינויים שהאיחוד האירופי דורש, וכי היא צריכה להביא את החוויה החדשה לכל השווקים בהם היא פועלת.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה