דיגיטל וטק

עסקת ענק בהייטק הישראלי: צ'ק פוינט ברכישה של 200 מיליון דולר

ענקית הסייבר צ'ק פוינט הודיעה על רכישת Cyberint, המתמחה בניהול סיכונים חיצוניים ובמודיעין סייבר. הרכישה, שתשולב בפלטפורמת ה-Infinity של צ'ק פוינט, תרחיב את יכולות החברה בתחום זיהוי ואיתור איומים, כולל פתרונות מהירים לאתרים מתחזים ולמידע רגיש שדלף. העסקה צפויה להתבצע עד לסוף השנה
שרון בירקמן | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
צ'ק פוינט, מחברות הסייבר המובילות בעולם, הודיעה על חתימת הסכם לרכישת חברת Cyberint Technologies, חלוצה בתחום פתרונות ניהול סיכונים חיצוניים (External Risk Management). הרכישה צפויה להרחיב את היצע השירותים של צ'ק פוינט עבור אנשי ה-SOC (Security Operations Center) אשר מתמודדים עם איומי סייבר על חברות, ובמיוחד עם איומים הקשורים באיסוף מודיעין על מידע רגיש ושימוש בו למטרות זדוניות.
המוצרים של Cyberint נחשבים למובילים בתחום וניתן להטמיע אותם בתוך פחות מעשרים דקות, מה שמאפשר למשתמשים לקבל מודיעין איכותי ופתרונות אפקטיביים להתמודדות עם איומים שונים, כגון זיהוי וטיפול במידע רגיש שדלף, הסרת אתרים מתחזים וחשבונות מזויפים ברשתות החברתיות ועוד. צ'ק פוינט מתכננת לשלב את פתרונותיה של Cyberint במסגרת פלטפורמת ה-Infinity שלה, ובכך לחזק את מעמדה בשוק הבינלאומי.

Cyberint, שהוקמה בישראל בשנת 2010, נחשבת לאחד השחקנים הצומחים בתחומה, עם מעל 170 עובדים הפזורים בישראל, ארה"ב ואסיה. בין לקוחות החברה ניתן למצוא חברות Fortune 500 לצד עסקים קטנים מרחבי העולם. עובדי Cyberint צפויים להצטרף לצ'ק פוינט לאחר השלמת העסקה, המתוכננת להתבצע עד לרבעון הרביעי של השנה.
החברה גייסה עד כה 65 מיליון דולר, ומשקיעיה כוללים קרנות מובילות כמו ויולה ו-Stage One, לצד משקיעים פרטיים בולטים כגון דב בהרב ומריו סגל. רכישה זו מצטרפת לשרשרת רכישות קודמות של צ'ק פוינט, המהווה את הרכישה ה-22 במספר והחברה הישראלית העשירית שנרכשת בשש השנים האחרונות.
על פי הערכות, שווי העסקה עומד על כמאתיים מיליון דולר.
יוחאי כורם, מנכ"ל CyberInt: "בדיקה שערכנו על חברות מכל העולם מעלה שבלמעלה מ-90% מהן דלף מידע רגיש לרשת, וכן אותרו אתרים מתחזים שנועדו למטרות זדוניות. ארגונים צריכים מודיעין בזמן אמת כדי לעזור להם להגן על עצמם באופן אפקטיבי. אנחנו נרגשים להצטרף לצ'ק פוינט, לשלב את מוצרינו בפלטפורמת ה Infinity שלה ולאפשר לעוד לקוחות וארגון בעולם להגן על עצמם. ביחד נייצר מענה רחב יותר ל-SOC   שיכסה איומים פנימיים וחיצוניים גם ביחד".
שרון שוסהיים, סמנכ"ל השירותים בצ'ק פוינט: "ל-Cyberint ארכיטקטורה ייחודית של מודיעין איומים, הגנה מפני איומים דיגיטלים וניהול משטח האיומים מנקודה אחת. היא משתלבת ומתאימה באופן מלא לחזון שלנו של מניעת איומים אפקטיבית ומרחיבה את יכולותינו בתחום ה-SOC. שילובה של Cyberint לפלטפורמת ה-Infinity יהפוך זיהוי של איום לצעדי מניעה אוטומטיים, ובכך תעצור תקיפות שמקורן במידע גנוב או איומים חיצוניים אחרים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה