דיגיטל וטק

מטא מסתערת על היעד הבא: האם המוצר החדש יעשה מהפכה בשוק?

מטא מתכוננת להשקה: בחודש הבא, החברה עומדת לחשוף את משקפי ה-AR הראשונים שלה. נדמה שהחברה מנסה לעשות את מה שאחרות נכשלו ולפתח את מה שעשוי להחליף בעתיד את הסמארטפונים | כל הפרטים
עידו מור |  1
מארק צוקרברג (צילום flickr/ Anthony Quintano)
לאחר שורה של פיתוחים בשוק הסמארטפונים, נראה שבשנים האחרונות חברות הטכנולוגיה החלו לחפש את היעד הבא. חלקן פנו לפיתוחים בתחום הבינה המלאכותית והיו כאלה שפנו לפיתוח מוצרים שעשויים להביא למהפכה של ממש בתחום הסלולר ומחשבים. 
חברות כמו מטא, אפל וסנאפ (הבעלים של סנאפצ'אט), השיקו משקפי מציאות רבודה (AR) שבשונה ממשקפי מציאות מדומה (VR) האלמנטים שמוקרנים למשתמש משולבים עם העולם האמיתי שסובב את המשתמש. 
למרות שאלו הציגו נתוני מכירות מאכזבים, נדמה שלפחות במטא ובסנאפ' לא מתכוונים לוותר על מה שלדעתן יכול בסופו של דבר להחליף את הסמארטפונים. בחודש הבא, שתי החברות עומדות לחשוף את הדגמים החדשים של משקפי ה-AR שלהן.
 

החשיפה הראשונה היא של סנאפ כאשר על פי השמועות מנכ"ל החברה אוון שפיגל, עתיד לחשוף את הדור החמישי של המשקפיים שלה ה-"Spectacles" ב-17 בספטמבר בלוס אנג'לס. שבוע לאחר מכן, ב-25 בספטמבר יהיה זה תורה של מטא והפעם מארק צוקרברג יחשוף לראשונה את משקפי ה-AR הראשונים של החברה, שככול הנראה יקראו "Orion".
למרות ששתי החברות הלכו בדרכים שונות בפיתוח משקפי ה-AR, שתיהן מתמודדות עם אותו האתגר - העובדה שהמיינסטרים עדיין לא מוכן לאמץ את הטכנולוגיה הזו. בהמשך לכך, אף אחת מהחברות לא מתכוונת להתחיל למכור את המשקפיים שיציגו בסוף החודש הבא. לפי השמועות סנאפ מתכננת להפיץ את דגם ה-Spectacles המשודרג למפתחים, משפיענים וגורמים נוספים. עוד עולה שהחברה מייצרת פחות מ-10,000 יחידות של המשקפיים החדשות, כשבמקביל מטא מתכננת לייצר אפילו פחות דמים של המשקפיים שלה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה מה שבאמת צריך!!!!
    אנצי!!!! 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היה קורה אם הרשתות החברתיות שכל כך אכפת להן מהגולשים,היו מפתחות אנטי וירוס נגד האקרים.כי יצרניות הסלולארי והרשתות החברתיות,יודעים שאנחנו בעידן של מידע ויש האקרים שמנצלים את חולשות המערכת.הכי מצחיק שהן ישכרו האקר שיגיד להן מה החולשה של המערכת,במקום לפתח משהו שחסר בכל מערכות המחשוב!
    סגור