דיגיטל וטק

השעון שימנע היעלמות ילדים? הפתרון החדש להורים מודאגים

עם התגברות המודעות למצבי היעלמות ילדים, ה-Garmin Bounce מציע להורים מעקב בזמן אמת אחר מיקום ילדיהם והתראות מידיות במצבי חירום. עם יכולות ייעודיות, השעון מספק תחושת ביטחון להורים תוך שמירה על קשר רציף. האם זה הפתרון הטכנולוגי להיעלמות ילדים?
רפאל בן זקרי | 
Garmin Bounce (צילום Garmin)
בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לסיכון של שכחת ילדים ברכב או היעלמותם, במיוחד לאור המקרה המצער של היימנוט קסאו. הורים רבים מחפשים פתרונות טכנולוגיים שיעזרו להם לשמור על קשר עם ילדיהם ולהבטיח את שלומם. ה-Garmin Bounce הוא שעון חכם לילדים שמציג פתרון בדיוק למצבי החירום הללו, ומאפשר מעקב בזמן אמת אחר מיקום הילד, התראות מידיות, ותחושת ביטחון ועצמאות הן להורים והן לילדים.
ה-Bounce הוא שעון חכם לילדים המציע תכונות מתקדמות להורים שמעוניינים לשמור על קשר עם ילדיהם ולהגביר את המודעות לפעילות גופנית. השעון משלב יכולות מעקב אחר פעילות פיזית עם אפשרויות תקשורת באמצעות LTE, וכל זה באריזה ידידותית לילדים.
השעון לילדים מציע מעקב אחרי ארבע פעילויות בסיסיות כמו הליכה, ריצה, שחייה ורכיבה על אופניים, וכולל GPS למעקב אחר המרחקים שהילד עובר. השעון מאפשר להורים להגדיר יעדי צעדים יומיים, לוחות זמנים לאי-הפרעות בבית הספר ובזמן השינה, ומספק מידע על מיקום הילד בזמן אמת, כולל היסטוריית מיקומים ואפשרות לעקוב אחר מהירות וכיוון התנועה שלו.
שעון הילדים של Garmin נראה כפתרון מצוין להורים שמחפשים דרך לשמור על קשר עם ילדיהם מבלי להכניס אותם לעולם המכשירים החכמים המלאים, תוך שהוא מציע שילוב מאוזן של תכונות במחיר של 160 דולרים דרך אמזון.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה