דיגיטל וטק

גוגל מציגה שעון חכם חדש לילדים עם טאצ' נוסטלגי

Fitbit של גוגל חושפת את Ace LTE, שעון חכם לילדים שמשלב משחקים אינטראקטיביים בסגנון Wiimote וחיות מחמד וירטואליות בסגנון טמגוצ'י. השעון מציע חוויות כיפיות ותנועה תוך שמירה על בטיחות הילדים והיכולת לתקשר עם ההורים ולדווח להם על המיקום בזמן אמת
רפאל בן זקרי | 
Fitbit ace (צילום Fitbit)
מותג המוצרים הלבישים Fitbit שבבעלות גוגל חשף את ה-Ace LTE, שעון חכם לילדים המבוסס על שני טרנדים נוסטלגיים: שלט ה-Wiimote והטמגוצ'י.
השעון החדש מיועד לגילי 7 ומעלה, ומתמקד במשחקים המעודדים תנועה בסגנון שלט ה-Wiimote של קונסולת המשחקים Wii. בנוסף, הוא מאפשר להורים לשמור על קשר עם ילדיהם באמצעות שליחת הודעות, שיחות טלפון ושיתוף מיקום.
בניגוד לשעוני כושר רגילים, שמתמקדים בנתונים סטטיסטיים יבשים, ה-Ace LTE שם דגש על הנאה אינטראקטיבית. הוא כולל מגוון משחקי תלת-ממד הנפתחים בהדרגה ככל שהילד פעיל יותר, ו-Fitbit מבטיחה ש"לרגע לא יהיה לו משעמם".
Fitbit Ace LTE
השעון החדש | Fitbit
בדומה לטמגוצ'י מהעבר, ה-Ace LTE כולל גם חיות מחמד וירטואליות בשם Eejies. היצורים הללו ניתנים להתאמה אישית ו"ניזונים" מתנועה. כאשר הילדים מסיימים פעילויות, הם מרוויחים "כרטיסי ארקייד" שבהם ניתן להשתמש לרכישת בגדים וריהוט חדשים עבור ה-Eejie שלהם.

Fitbit, שמודעת לסכנות הפוטנציאליות ולביקורת כנגד שעונים חכמים, מדגישה כי השעון תוכנן בשיתוף עם מומחי פסיכולוגיית ילדים, "כדי שה-Fitbit Ace LTE יהיה מהנה, בטוח ומועיל." החברה מציינת כי מיקום הילד משותף רק דרך האפליקציה במכשיר של ההורה/אפוטרופוס, ונתוני המיקום נמחקים באופן אוטומטי לאחר יום. נתוני הפעילות נשמרים למשך 35 יום בלבד ולאחר מכן נמחקים אף הם.
השעון זמין לרכישה מוקדמת החל מהיום במחיר של 230 דולר, ומגיע גם בגרסת סלולר, ויחל להימכר בפועל ב-5 ביוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה