דיגיטל וטק

פייסבוק במהלך מפתיע: דרך חדשה ליוצרים להימנע מחסימה

פייסבוק מציעה ליוצרים דרך חדשה להימנע מ"בית הסוהר של פייסבוק". יוצרים שקיבלו אזהרה על הפרת כללי הקהילה בפעם הראשונה יוכלו לעבור קורס הכשרה ולהסיר את האזהרה מחשבונם. כיצד תשפיע המדיניות החדשה על המשתמשים ומהם התנאים?
רפאל בן זקרי |  1
מארק צוקרברג (צילום shutterstock, unsplash)
פייסבוק נותנת מענה לבעיה נפוצה עבור יוצרים, והחלה להציע כעת דרך חדשה להימנע מ"בית הסוהר של פייסבוק". במדיניות חדשה שהוכרזה על ידי חברת האם, מטא, יוכלו יוצרים שקיבלו אזהרה על הפרת כללי הקהילה בפעם הראשונה לעבור קורס הכשרה במקום לקבל אזהרה רשמית.
עם סיום הקורס, האזהרה תוסר מחשבונם של המשתמשים. בדרך כלל, פייסבוק מטילה עונשים על משתמשים שמפרים את הכללים שלה, כולל הגבלת היכולת לפרסם ולהגיב. המדיניות החדשה תאפשר ליוצרים לשמור על החשיפה שלהם גם במקרה של הפרה ראשונה.
האפשרות תהיה זמינה תחילה למשתמשי מצב מקצועי (Professional Mode), ואלה יקבלו התראה באפליקציה שמפנה אותם לקורס ההכשרה הרלוונטי. אם הם לא יפרו שוב את הכללים במשך שנה, יוכלו להשתתף בקורס מחדש במידת הצורך.
השינוי מיועד להקל על יוצרים חדשים שאינם מכירים את הכללים וליצור סביבת עבודה נוחה יותר. עם זאת, הפרות חמורות יותר כמו תוכן שמכיל ניצול מיני, סחר בסמים מסוכנים או האדרת ארגונים ואנשים מסוכנים, לא יהיו זכאים להסרת אזהרה תחת המערכת החדשה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלגוריטמים של פייסבוק אינם מבינים עברית,
    לא פלא 08/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמובן לא מבינים סלנג- אבל פוסלים. אוטומטית. כאשר כותבים "שמלת כלה פצצה" - פייסבוק פוסל פוסט. כאשר כותבים "מכרתי לה לבן" פייסבוק לא יודעת שאפשר לנקד את המילה לבן בצורות שונות. כמו כן פייסבוק איננה פוסלת מספיק את הפרופילים הפיקטיביים(ויש דרכים - כי לרוב קל לזהות...)
    סגור