דיגיטל וטק

אחרי שורה של תקלות: מיקרוסופט משגרת הודעה חריגה לעובדים

אחרי שורה של שיבושים ותקלות אבטחה במוצרים ובשרתים של מיקרוסופט, הנהלת החברה נוקטת באסטרטגיה חדשה. במכתב ששיגרו לכלל העובדים נכתב שהעובדים ייבחנו לפי התרומה שלהם לאבטחת החברה ולא לפי תפקוד כשיר | כל הפרטים
מערכת ice | 
מיקרוסופט ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
בשל היקף השירותים שהיא מציעה, חברות רבות במשק מקבלות שירותים ממיקרוסופט, אבל בשנים האחרונות נרשמו במערכות החברה שורה של תקלות ובעיות אבטחה שגרמו לה לאבד לקוחות.
על מנת לצמצם את התקלות בחברה הכריזו ששנת 2024, תהיה בסימן אבטחה. במסגרת כל זה החברה תשים דגש על תיקון הפרצות, הפעלת מדיניות הזדהות מורכבת לעובדי החברה ועוד.
מייל פנימי שנחשף לעובדי החברה חושף שהנהלת מיקרוסופט יצאה בשורה של דרישות לעובדים כאשר היא מתחילה למדוד אותם בהתאם לעבודת האבטחה שלהם. הפעם, הנהלת מיקרוסופט לא מבקשת בצורה נחמדה מהעובדים לשים דגש על תחום האבטחה, אלא היא יוצאת בטקטיקה אחרת בה היא מאיימת לפגוע להם בשכר.
התקלה האחרונה של החברה נרשמה רק בשבוע שעבר כאשר משתמשים ברחבי העולם דיווחו על שיבושים ושורה של תקלות במוצרי החברה, זמן קצר לאחר מכן החברה פרסמה הודעת התנצלות.
לפי הפרטים שפורסמו לראשונה ב-The Verge, המייל פנימי שנשלח לעובדי החברה נכתב על ידי מקייטלין הוגאן, בכירה בהנהלת מיקרוסופט, ובו נראה שהיא מעלה את הדרישות שלה מהעובדים: "כל עובדי מיקרוסופט יהפכו את האבטחה לעדיפות העליונה שלהם. אם אתם מגיעים למצב של בחירה, התשובה היא ברורה ופשוטה: האבטחה היא לפני הכל".
עוד נכתב במסמך ש: "ההשפעה של העובדים על עבודת האבטחה תהיה גורם מרכזי עבור המנהלים בקביעת ההשפעה וההמלצה על תגמולים" ו"מעבר לציות (להוראות), אנחנו מבקשים מכל העובדים לתעדף את האבטחה בכל עבודתם, ולהיות אחראיים על תיעוד ההשפעה שלהם בכל פעם שהם משלימים Connect". 
כיוצא מכך, מיקרוסופט קושרת בין ביצועי העובדים לבין רמת האבטחה ולכן הם כבר לא ימדדו לפי הצלחתם בתפקיד הייעודי שלהם. בהמשך לכך, עובדים שלא יעמדו בתנאי הזה, בפועל, ייחשבו כמו עובדים שפשוט לא עשו את התפקיד שלהם כשורה, והדבר הזה עשוי לפגוע בקידומים שיוצעו להם, בהעלאות שכר וגם בבונוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה