דיגיטל וטק

אפל לא עוצרת: אלו המוצרים שתשיק ממש בקרוב

שבבי ה-M של אפל שנכנסו למחשביה ב-2021, גרמו לרווחים שלה לזנק באופן משמעותי. לאחר שהשיקה את הדור ה-4 של המעבדים, נחשף שהשקה של מחשבים חדשים קרובה יותר ממה שנראה לנו | עוד פרטים
מערכת ice | 
מוצרי אפל (צילום shutterstock)
רגע לפני השקת סדרת האייפון 16, שעתידה לצאת לשוק במהלך חודש ספטמבר ואחרי שהשיקה במאי האחרון את אייפד פרו שהגיע עם המעבד החדש M4. אפל חשפה את המוצרים שהיא עומדת להשיק בקרוב.
האייפד פרו החדש היה למעשה הסנונית הראשונה של מעבד ה-M4 בשוק. במהלך ההשקה שלו, החברה שמה דגש על העובדה שהוא האייפד הקל שיוצר ויתרה מזו שהוא המכשיר הכי דק שאפל השיקה אי פעם. הביקורות למכשיר החדש היו מעורבות ואפל, ראתה את ההשקה כמעין 'ניסוי כלים' ולאחריו, עשתה את שיעורי הבית שלה. כעת, היא נערכת לשלב את המעבד החדש בכלל מחשביה. 
הדמים הראשונים שיזכו במעד ה-M4 הם: סדרת ה-MacBook Pro, מחשבי ה-Mac mini וגם את מחשבי ה-iMac. על פי הפרטים, אפל צפויה להשיק את המוצרים הללו עם המעבד החדש עד סוף 2024 ובשאיפה לפני עונת החגים של חודש דצמבר. 
הפעם החברה השאירה כמה מוצרים מאחור בהם  במחשבי ה-MacBook Air, ה-Mac Pro וגם ה-Mac Studio, שגרסה שלהם עם מעבד ה-M4 עתידים לצאת לשוק רק במהלך השנה הבאה.
שלושה חודשים אחרי יציאת האייפד פרו החדש, אפל שואפת ליישם כמה מהמאפיינים הבולטים שלו במוצרי המחשוב שלה שחלקם הגדול עתידים לצאת לשוק בעוד כמה חודשים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה