דיגיטל וטק

מארק צוקרברג בפליטת פה מפתיעה נגד אפל: "לעזאזל עם זה"

בכנס SIGGRAPH 2024, צוקרברג הביע תסכול מהמדיניות הסגורה של אפל עם אמירה חריגה שהדהימה את הקהל. השיחה עם מנכ"ל אנבידיה, ג'נסן הואנג, התמקדה בעתיד ה-AI והעולמות הווירטואליים. אז מה באמת מתסכל את צוקרברג?
רפאל בן זקרי | 
מארק צוקרברג (צילום shutterstock)
בפגישה שנערכה ביום שני בכנס SIGGRAPH 2024 בדנוור, בין מנכ"ל אנבידיה ג'נסן הואנג ומנכ"ל מטא מארק צוקרברג, הפתיע צוקרברג את הקהל כשהשתמש במילה חריגה בנאומו. השניים דיברו על עתיד ה-AI, צ'אטבוטים ומודלי שפה פתוחים, ודנו כיצד AI יכול לעצב את העתיד של עולמות וירטואליים.
לפי הדיווח ב-Engadget, צוקרברג הביע תסכול מפלטפורמות סגורות, כמו חנות האפליקציות של אפל. בציטוט שהתפרסם מהאירוע, אמר צוקרברג: "nah, fuck that", בהתייחס למקרים שבהם ניסה לבנות פיצ'רים שונים ונתקל במגבלות שהציבה הפלטפורמה. לדבריו, בשלב מסוים אמר: "לא, לעזאזל עם זה". נראה כי בדבריו התייחס צוקרברג למגבלות הגן הסגור של אפל, שאינן מאפשרות לשלב בחנות האפליקציות כל פיצ'ר שהמפתח רוצה להשיק.
בכנס, הואנג וצוקרברג דנו גם בעיצוב עתיד העולמות הווירטואליים וייצור אינטליגנציה בקנה מידה רחב. המפגש היה אחד משיאי הכנס, שהדגיש את חשיבות המחקר הבסיסי בגרפיקה ובטכנולוגיה מתקדמת.
כנס SIGGRAPH 2024 ממשיך להיות פלטפורמה מרכזית לחידושים טכנולוגיים ולמחקר מתקדם בתחום הגרפיקה הממוחשבת, והפגישה בין הואנג לצוקרברג נחשבה לאחד מרגעי השיא של האירוע. השניים דנו גם בפוטנציאל של AI לשנות תעשיות שלמות, מאנימציה ועד רובוטיקה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה