דיגיטל וטק

גוגל מציגה: פיצ'ר שיתוף חדש לאנדרואיד שיפתיע אתכם

גוגל משיקה את תכונת שיתוף שיחות הווידאו ושיתוף הרשת שהוכרזו בכנס המפתחים שלה בחודש מאי. שתי התכונות מאפשרות לשתף תכונות ושיחות בין מכשירי אנדרואיד בקלות. מתי יגיעו התכונות לישראל?
רפאל בן זקרי | 
Made By Google גוגל פיקסל (צילום Shutterstock)
גוגל החלה להפיץ שתי תכונות שימושיות שהוכרזו לראשונה בכנס I/O במאי: שיתוף שיחות וידאו ושיתוף רשת. לפי הדיווח של 9to5Google, מדובר בגל הראשון של שירותי השיתוף חוצי המכשירים של החברה, שמטרתם להקל על המעבר בשימוש בין מכשירי אנדרואיד.
לפי דף העזרה של גוגל, תכונת שיתוף השיחות מאפשרת להעביר שיחות וידאו מהמכשיר שלכם למכשיר אחר עם אותו חשבון גוגל. לדוגמה, אפליקציית שיחות הוידאו תאפשר לשתף את השיחה למכשיר אחר, והאפליקציה תציג רשימה של המכשירים הקרובים שניתן לשתף אליהם. בשלב זה, התכונה עובדת רק עם Google Meet, ולשימוש בה יש לבחור בלחצן Cast שנראה בדיוק כמו סמל ה-Chromecast הקיים.
שיתוף הרשת, לעומת זאת, מאפשר לשתף גישה לנקודה חמה אוטומטית עם המכשירים שלכם. התכונה עובדת עם מכשירי Chromebook ומכשירי אנדרואיד המחוברים לחשבון הגוגל, בתנאי שתכונות ה-Bluetooth ומיקום המכשיר פועלות. התכונה הזו לא עובדת עם מכשירי סמסונג, ולכן גוגל מציעה להשתמש בתכונת ה-hotspot האוטומטית במקום זאת.
התכונות החדשות זמינות כרגע בגרסת אנדרואיד 11 ומעלה, כך שניתן לצפות להפצה רחבה יותר בקרוב, בעוד שאירוע ההכרזה של החברה על מכשיר הדגל הבא שלה מתקרב בצעדי ענק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה