דיגיטל וטק

רגע לפני האירוע של גוגל: נחשף המתקפל החדש של החברה

רגע לפני ההשקה הרשמית, נחשף המתקפל החדש של גוגל עם עיצוב משודרג ותכונות מתקדמות. האם מדובר במכשיר שישנה את השוק? כל הפרטים על המתקפל החדש של גוגל שצפוי להתחרות בסמסונג ואחרות
רפאל בן זקרי | 
Google Pixel Pro 9 Fold (צילום גוגל)

גוגל עומדת לחשוף בקרוב את סדרת מכשירי הדגל הבאה שלה, Pixel 9, אך הדלפות רבות כבר הקדימו אותה וחשפו כמעט כל פרט על הסדרה החדשה. הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה על המכשירים.

דגם הבסיס של הסדרה הוא Pixel 9, שיכלול מסך בגודל 6.3 אינץ', ארבעה צבעים שונים, ומצלמות זהות ל-Pixel 8. הוא יגיע עם המעבד Tensor G4 ו-12GB של זיכרון RAM, ויהיה הזול ביותר בסדרה עם מחיר מוערך של 899 אירו באירופה. הדגמים המתקדמים יותר, Pixel 9 Pro ו-Pixel 9 Pro XL, יכללו גם הם את מעבד Tensor G4 אך עם 16GB של זיכרון RAM, מצלמות משודרגות ועדשה נוספת, וצפויים להיות יקרים יותר.

Google Pixel 9 Pro Fold | oneleaks
עוד חידוש בסדרה שעשוי למשוך תשומת לב רבה הוא Pixel 9 Pro Fold, הגרסה המתקפלת של Pixel 9. הדגם הזה כולל מסך חיצוני גבוה ותצוגה פנימית גדולה, ובניגוד לגרסה הקודמת, הוא יהיה זמין ביותר מדינות. המצלמות יישארו ברובן זהות, אך השוליים הפנימיים נעלמו. ה-Pixel 9 Pro Fold יציע תכונות AI מתקדמות כמו Gemini ה-Magic Editor לקבלת פקודות טקסט, ו-"Add Me" להוספה לתמונות קבוצתיות.
 


אירוע ההשקה של גוגל יתקיים ב-13 באוגוסט, ובו ייחשפו גם השעון Pixel Watch 3 והאוזניות Pixel Buds Pro 2 בעיצוב חדש. עם תכונות AI מתקדמות ועיצוב חדשני, ה-Pixel 9 Pro Fold עשוי להוות אתגר למתחרות כמו סמסונג, מוטורולה ואחרות.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה