דיגיטל וטק

גוגל משדרגת בענק את חווית המשתמש: אלה הפיצ'רים החדשים שהשיקה

גוגל בבשורה חשובה מאוד למשתמשים: הציגה שדרוג משמעותי ל-Gemini (ג'מיני) כאשר הגרסה החינמית של Gemini מתבססת מעכשיו על המודל ‎1.5 Flash, שמספק תשובות מהירות ומועילות יותר. בנוסף, משיקה גוגל פיצ'ר חדש שיפחית את ההזיות ומרחיבה את הזמינות של Gemini for Teens ואפליקציית Gemini למדינות חדשות. וגם: ההשקות החדשות שבדרך
מערכת ice |  2
גוגל ג'ימני (צילום shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה גוגל יצאה אמש (חמישי) עם בשורה חשובה מאוד למשתמשים, במסגרתה היא הציגה שדרוג משמעותי ל-Gemini (ג'מיני) כאשר הגרסה החינמית של Gemini מתבססת מעכשיו על המודל ‎1.5 Flash, שמספק תשובות מהירות ומועילות יותר.
בנוסף על כך, משיקה גוגל פיצ'ר חדש שיפחית את ההזיות ומרחיבה את הזמינות של Gemini for Teens ואפליקציית Gemini למדינות חדשות. בגוגל לומדים מדי יום על האופן שבו אנשים משתמשים ב-Gemini כדי לשפר את הפרודוקטיביות והיצירתיות שלהם. בזכות העדכון שפרסמו, Gemini יעזור לכם בכך בדרך שהכי מתאימה לכם.
אחת הסיבות לכך שאנשים נהנים להשתמש ב-Gemini היא החיסכון בזמן. כשאתם משתמשים ב-Gemini כדי לכתוב אימייל משכנע או כדי לדבג קוד מסובך, חשוב שתקבלו תשובות מהירות ואיכותיות. לפיכך, גוגלאת החוויה החינמית עם Gemini 1.5 Flash כדי ש-Gemini יוכל לתת תשובות מהירות ומועילות יותר.
עם Gemini 1.5 Flash תראו שיפורים מקיפים באיכות ובזמן התגובות, ושיפורים משמעותיים בהסקת מסקנות והבנת תמונות. ואחרי שבגוגל הרחיבו את חלון ההקשר של Gemini Advanced, הם מגדילים גם את חלון ההקשר של Gemini פי 4, ל-32 אלף טוקנים. זה אומר שתוכלו לנהל שיחות ארוכות יותר ולשאול את Gemini שאלות מסובכות יותר – והכול בחינם.
כדי שתוכלו ליהנות מכל מה שחלון ההקשר המוגדל יכול להציע לכם, הגרסה החינמית של Gemini תאפשר, בדומה לחוויה ב-Gemini Advanced, להעלות קבצים לשיחה ישירות מ-Google Drive או מהמכשיר שלכם. תוכלו למשל להעלות את מדריך המחקר שלכם בכלכלה ולבקש מ-Gemini לתת לכם שאלות לתרגול. בקרוב Gemini יוכל גם לנתח קבצי נתונים ולעזור לכם להפיק תובנות ולבנות טבלאות וגרפים שימחישו אותן. Gemini 1.5 Flash זמין עכשיו לכל משתמשי Gemini בדסקטופ ובנייד, ב-40 שפות וביותר מ-230 מדינות ואזורים.
מהיום, Gemini יציג לינקים לתוכן רלוונטי נוסף. זה צעד נוסף של גוגל לצמצום הזיות ב-Gemini וכדי לעזור לכם לבדוק את המקורות לתשובות ולבחון אתרים נוספים שיעזרו לכם ללמוד יותר. 
מהיום, בכתיבת הנחיות (פרומפטים) באנגלית במדינות מסוימות, ניתן לגשת למידע נוסף ישירות  מהתשובות של Gemini. פשוט לוחצים על הצ'יפ שבסוף הפסקה ומקבלים רשימה של אתרים רלוונטיים. היכולת הזאת לא מוגבלת לאתרי אינטרנט: אם התשובה של Gemini מתייחסת למידע מהתוסף של Gmail, יופיעו קישורים בטקסט להודעות אימייל רלוונטיות.
בנוסף ללינקים לתוכן רלוונטי נוסף, הפיצ'ר 'בדיקת מקורות' ב-Gemini בודק את התשובות בעזרת חיפוש ב-Google ומסמן את התשובות שאומתו או הופרכו לפי מקורות מידע מהאינטרנט. אם יש סתירות במידע, תוכלו לחקור ולאמת אותו בקלות בעצמכם. היכולת הזאת מבוססת גם על העבודה של גוגל למאבק בהזיות.
בשבוע הקרוב תרחיב גוגל את הגישה של בני נוער ל-Gemini בכל רחבי העולם, ביותר מ-40 שפות. בני נוער שעומדים בדרישות הגיל המינימלי לניהול החשבון ב-Google יוכלו לגשת ל-Gemini, למשל כדי לקבל הסברים על חומרי הלימוד במקצועות השונים בבית הספר, להתכונן לאוניברסיטה או לקבל עזרה בפרויקטים יצירתיים.
בגוגל הדגישו כי הם רוצים לתת לבני נוער הזדמנויות ליהנות מכל היתרונות של בינה מלאכותית גנרטיבית ולהכין אותם לעתיד שבו לבינה המלאכותית יהיה תפקיד מרכזי אפילו יותר. לצד זאת, אנחנו מקפידים לתעדף את הבטיחות והצרכים ההתפתחותיים שלהם. כדי לעזור להם להשתמש ב-Gemini בצורה חלקה ובטוחה, בגוגל פרסמו מסמכי מדיניות חדשים והוספנו עוד אמצעי הגנה. 
בנוסף, בגוגל השיקו תהליך הדרכה במיוחד לבני נוער, כולל מדריך לאוריינות AI שיעזור לבני נוער להשתמש ב-AI באופן אחראי. בגוגל הודיעו כי הם עובדים יחד עם מומחים לבטיחות ולהתפתחות של ילדים, כולל MediaSmarts (קנדה), Miudos Seguros na Net (פורטוגל) ו-Fad Juventud (ספרד), שתורמים מהידע המקצועי שלהם כדי שיוכלו למלא את הצרכים הייחודיים של בני הנוער ושל משפחותיהם.
על פי גוגל, הפיתוח של Gemini נעשה תמיד מתוך תפיסה אחראית ומחויבות לבטיחות המשתמשים. ככל ש-Gemini ממשיך להתפתח, בגוגל מקפידים לפרסם מידע על השיקולים שמנחים את העדכונים והשינויים ועל האופן שבו בגוגל מתכוונים שהוא ישיב לשאלות.
חומרי המידע  על הגישה של גוגל ל-Gemini והנחיות המדיניות מבהירים איך בחברה לטענתה מטפלים בנושאים מורכבים ורגישים, כולל תשובות בנושאים חברתיים טעונים, סוגיות פוליטיות, אמונות דתיות ותפיסות מוסריות. ההנחיות האלה, שמבוססות על עקרונות ה-AI של החברה, משקפות את המחויבות האיתנה שלה לפיתוח אחראי ושקוף של הטכנולוגיה הזאת. עוד סיפרו בגוגל כי בקרוב הם יפרסמו עוד עדכונים ל-Gemini באירוע Made by Google.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה "הזיות "? (ל"ת)
    לימור 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בנתיים הוא לא מצליח לעשות אפילו דברים בסיסיים
    יוסי 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי ג'ימיני אדוונס שעולה לי לא מעט כסף, 79 ₪ לחודש, אבל הוא לא מצליח לעשות דברים בסיסיים כמו להוסיף פגישה ליומן או לתזכר אותי על משהו, אפילו לא ניתן להוסיף שעון מוערר... בטוח זה תומך עברית?
    סגור