דיגיטל וטק

קסיו לא נשארת מאחור: השעון שמביא את העבר לעתיד

בעידן שבו שעונים חכמים מתקדמים מציעים מגוון פונקציות מתקדמות, Casio מציעה חוויית נוסטלגיה עם שעון המשלב בין העבר להווה, עם עיצוב קלאסי ופונקציות כושר בסיסיות, ומינימום טעינה. האם זה מה שיהפוך אותו לבחירה אידיאלית עבור מי שמחפש פשטות במחיר נמוך?
רפאל בן זקרי |  3
השעון של CASIO (צילום CASIO)
בעידן שבו שעונים חכמים מציעים פונקציות מתקדמות כמו חיישני דופק, תשלומים ללא מגע וחיבורי LTE, מותג השעונים הפופולרי Casio מחזיר אותנו לחוויה נוסטלגית עם השעון החדש שלו, ה-Casio WS-B1000. השעון משלב את העולם הישן והחדש, ומציע את כל הפונקציות הבסיסיות הנדרשות למעקב כושר יומיומי, תוך שמירה על העיצוב הקלאסי והמוכר.
ה-Casio WS-B1000 הוא שעון פשוט ונוסטלגי המסתנכרן עם הטלפון שלכם ומציע את הפונקציות הבסיסיות ביותר: מעקב צעדים, סטופר, טיימר ותזכורות תנועה. השעון שומר על העיצוב הקלאסי של Casio ומשלב תכונות כושר מינימליסטיות. הוא לא כולל חיישן דופק, תצוגת OLED או חיבור LTE, אך מספק את כל מה שצריך למעקב כושר פשוט וללא עומס יתר, עם מסך LCD עם תאורת רקע ואופציה לחיבור Bluetooth לטלפון.
אולי היתרון הבולט ביותר בשעון הזה הוא שהוא לא דורש טעינה מתמדת, שכן הוא פועל על סוללת כפתור שמחזיקה כשנתיים. בנוסף, השעון עמיד במים עד לעומק של 100 מטרים, מה שמעניק שקט נפשי גם בימים גשומים. הוא מצויד בזיכרון של 200 הקפות ומד צעדים שמאפשר לעקוב אחר הפעילות היומית. תצוגת גרף על המסך מראה את ההתקדמות לקראת היעדים האישיים שלכם, מה שמסייע בניהול הכושר בצורה יעילה יותר.
נראה כי השעון של Casio הוא פתרון אידיאלי למי שמחפש פשטות ונוסטלגיה, וזקוק לשעון קל ונוח לשימוש יומיומי. בישראל, מחירו עומד על כ-339 שקלים, מה שהופך אותו לבחירה משתלמת יחסית.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה שהיא הטעייה
    עידן כץ 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתבה מבישה. בין אם ממומנת או לא. פסיכולוגיה הפוכה והטעיית הציבור
    סגור
  • 2.
    אתם אמיתיים?
    דן 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעל 300 שח וזה "משתלם"?!
    סגור
  • 1.
    מכשיר כושר בלי כלום ובלי אפליקציה
    דניאל 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכושר מודדים דופק, מרחק עם gps ואפליקציה למעקב. אין פה כלום. אפילו לילד לא הייתי קונה את זה
    סגור