דיגיטל וטק

דרמה בנתב"ג: הצעירה שהונתה ישראלים בוואטסאפ נתפסה על חם

חשודה בשנות ה-20 לחייה נעצרה עם נחיתתה בנתב"ג ונחקרה במשרדי יחידת ההונאה  והפשיעה המקוונת, בשל חשד שעמד נגדה שהתחזתה לשוטרת מיחידת 105 בשיחות שביצעה לקורבנות, לפני שגנבה מהם כסף באמצעות קבלת הקוד שלהם לוואטסאפ
מערכת ice |  2
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נתפסה ההונאה שגרמה לנזק ללא מעט ישראלים. תושבת נתניה בשנות ה-20 לחייה נעצרה אתמול עם נחיתתה בארץ, על ידי שוטרי מרחב נתב"ג והובלה מיד מהמקום על ידי כוחות משטרה לחקירה.
הסיבה לכך שהיא נחקרה במשרדי יחידת ההונאה  והפשיעה המקוונת, הייתה חשד שעמוד נגדה שהתחזתה לשוטרת מיחידת 105 בשיחות שביצעה לקורבנות, לפני שגנבה מהם כסף באמצעות קבלת הקוד שלהם לוואטסאפ.

רק לפני כחודש, מערך הסייבר הלאומי יוצא באזהרה בכל השפות לאזרחי ישראל תחת הכותרת "לעולם אל תעבירו את הקוד בן 6 הספרות שאתם מקבלים בהודעה SMS מוואטסאפ". על פי ההסבר, הקוד הזה נועד אך ורק לשימושכם האישי.
בהודעה נכתב: "גם אם קיבלתם הודעה מחבר, בן משפחה או אפילו בשיחת טלפון ממישהו המזדהה כנציג חברת מטא או מערך הסייבר הלאומי לדוגמא, לא אמורה להיות לו שום סיבה לבקש מכם את הקוד או לשלוח אותו אליכם "בטעות" , והדבר יכול להעיד על כך שמנסים לפרוץ לחשבון הוואטסאפ שלכם".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הכירו עד פרסומת
    ליאור 07/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מאמין לשוטיות האלו.
    סגור
  • 1.
    ביקשו ממני קוד כתבתי להם 100
    מיכה 07/2024/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמרו הקוד לא תקין אז כתבתי להם 41395 אמרו לא תקין הסברתי להם המספרים האלה הם התחלה בגאומטריה של המילה משטרה ..ואז נפסק הבלגאן
    סגור