דיגיטל וטק

וואטסאפ עברה מהפך ומציגה: רקע חדש, אייקונים ומצב דארק מוד משופר

ייתכן שכבר ראיתם חלק מהשינויים ביישומון המוכר: הרקע בצ'אט קיבל צבע חדש, אייקונים מעודכנים יותר נכנסו והאפליקציה מהאנדרואיד מקבלת סרגל ניווט תחתון חדש ומהאייפון האפליקציה תחדשה בפריסת קבצים מצופרים משודרגת

מערכת ice |  1
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
וואטסאפ עברה שינויים חיצוניים רבים לאורך השנים, כאשר השינוי הגדול האחרון התרחש בשנת 2021. כעת, החברה רעננה את האפליקציה גם באנדרואיד וגם באייפון. היום (שלישי), וואטסאפ הודיעה שהיא מעדכנת את מראה הפלטפורמה שלה כדי לעזור לה להיראות רעננה יותר, פשוטה יותר ונגישה יותר.
לשם כך, שינו ביישומון כמה דברים, הבולט ביניהם הוא שינוי הצבע לירוק. וואטסאפ אמרו שהוא הגדילו את השימוש בצבעים ניטרליים יותר. כמו כן, גם הדארק מוד באפליקציה מקבל עדכון בולט. וואטסאפ הגדילה את הניגודיות וכעת היא משתמשת בגוונים עמוקים יותר כי להפוך את המצב הכהה לכהה יותר ופחות מאמץ עיניים.
יחד עם התאמת הצבעים, נראה שגם אייקונים, איורים והרקעים קיבלו עדכון. כעת לסמלים יהיה סגנון מעוגל יותר, בעוד שהאיורים זכו לאנימציות שובבות יותר.
 
על פי האתר "אנדרואיד אתוריטי", עוד תוספת היא פריסת קבצים מצורפים חדשה שמציגה מגש הניתן להרחבה לשליחת קצבי מדיה, סקרים, מסמכים ועוד. בנוסף, לאנדרואיד יהיה סרגל ניווט בתחת הצ'אט, המאפשר למשתמש למצוא מהר שיחות ללא צורך בגלילה בכל תיבת הדואר הנכנס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חיפוש
    רק מה 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל חיפוש של המאה הקודמת, נסו לחפש בית במקום הביתה, לא תקבלו תוצאה, רק מילה מדויקת
    סגור