דיגיטל וטק

הכל במקום אחד: אינטל משיקה אפליקציה חדשה מבוססת בינה מלאכותית

ענקית השבבים האמריקאית אינטל, משיקה את אפליקציית AI Playground. תוכנה חינמית לחלוטין אשר מציעה למשתמשיה להתנסות בשלל תוכנות מבוססות בינה מלאכותית

מערכת ice |  1
אינטל (צילום shutterstock, freepik)
לצד פיתוח השבבים ורכיבי החומרה פרי יצירתה, ענקית השבבים האמריקאית אינטל השיקה היום (חמישי), באופן רשמי אפליקציה חדשה העונה "AI Playground", אשר מיועדת למערכות מבוססות Intel Arc (כרטיסי המסך של אינטל).
למעשה, החברה החליטה שאפליקציה החדשה תהיה חינמית לחלוטין ובה החברה מציעה ללקוחותיה, להתנסות במגוון תכונות מבוססות בינה מלאכותית. התוכנה הוצגה לראשונה בתערוכת ,Computex וכעת היא זמינה להורדה באתר הרשמי של אינטל בגרסת בטא. 
התוכנה החדשה, מציעה כמה פיצ'רים מעניינים בהן יצירת תמונת מטקסט, שדרוג תמונות קיימות, שימוש בצ'אט בוט שפותח על ידי החברה. היתרון המשמעותי ב-AI Playground, היא העובדה שהוא יכול לעבוד המחשב ללא תלות בחיבור לאינטרנט. כמו כן, האפליקציה הנה קוד פתוח ועל כן, המשתמשים יכולים להתאים אותה לצרכיהם האישיים. 
אינטל כבר הודיעה שהיא מתכננת להמשיך ולפתח את AI Playground בהתאם למשוב שתקבל מהמשתמשים שלה. על כן במידה והמחשבים שלכם יוכלו להריץ את התוכנה אם יש לכם חומרה מתאימה, החברה קוראת להוריד את התוכנה מאתר האינטרנט שלה ולהתחיל להתנסות בה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל שאתם לא מציינים...
    יניב 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל שאתם לא מציינים שזה רק למעבדי סדרה H וכרטיסי מסך ARC
    סגור