דיגיטל וטק

הקריסה העולמית: החברה שאחראית לתקלה מציעה פיצוי כספי

חברת הסייבר CrowdStrike מציעה פיצוי כספי לשותפיה, בדמות כרטיסי מתנה ל-Uber Eats בשווי $10, בעקבות קריסת מיליוני מחשבים ברחבי העולם בשבוע שעבר. מה הוביל לקריסה וכיצד מקבלים את הפיצויים?
רפאל בן זקרי | 
CrowdStrike (צילום Shutterstock)
חברת הסייבר CrowdStrike, שהתמודדה עם קריסת מיליוני מחשבים ברחבי העולם בשבוע שעבר בעקבות עדכון בעייתי, מציעה לשותפיה כרטיס מתנה בשווי $10 ל-Uber Eats כהתנצלות. על פי דיווח ב-TechCrunch, מספר אנשים אישרו שקיבלו את כרטיס המתנה.
מקור אחד סיפר ל-TechCrunch כי קיבל מייל מ-CrowdStrike שהציע לו את כרטיס המתנה, משום שהחברה מכירה בעבודה הנוספת שהאירוע ב-19 ביולי גרם. "ולכן, אנו שולחים את תודתנו והתנצלותנו הכנה על אי הנוחות," נכתב במייל, לפי צילום מסך ששיתף המקור. אותו מייל פורסם גם ב-X על ידי מישהו אחר. "כדי להביע את תודתנו, כוס הקפה הבאה שלך או החטיף הלילי הבא עלינו!"
הדיווח מוסיף שחלק מהאנשים שקיבלו את הכרטיסים נתקלו בקשיים לממש אותו. חלקם רואים את ההודעה שהכרטיס "בוטל על ידי הצד המנפיק ואינו תקף עוד."
כזכור, CrowdStrike התמודדה בשבוע שעבר עם קריסת מיליוני מחשבים ברחבי העולם בעקבות עדכון בעייתי. העדכון גרם להשבתת מחשבים רבים, כולל במערכות של בנקים, נמלי תעופה ובתי חולים, והוביל לשיבושים נרחבים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה