דיגיטל וטק

לאחר הקריסה: CrowdStrike משיקה מרכז הנחיות חדש לטיפול בתקלה

לאחר שגרמה לקריסת 8.5 מיליון מחשבי Windows ברחבי העולם, CrowdStrike משיקה מרכז הנחיות ושיקום חדש עם מידע על התקלה ותהליכי שחזור, תוך אזהרות מפני תוכנות זדוניות שמנצלות את המצב

רפאל בן זקרי | 
CrowdStrike (צילום Shutterstock)
ביום שישי האחרון, עדכון פגום של CrowdStrike גרם לקריסה של 8.5 מיליון מחשבי Windows ברחבי העולם. כעת, החברה משיקה מרכז הנחיות ושיקום חדש שמרכז את כל המידע הרלוונטי להתמודדות עם התקלה.
העמוד כולל מידע טכני על הגורם לתקלה, אילו מערכות הושפעו, והצהרה של המנכ"ל ג'ורג' קורץ. בנוסף, כולל העמוד קישורים לתהליכי שחזור מפתחות Bitlocker ולעמודים של ספקי צד שלישי בנושא ההתמודדות עם התקלה. בהקשר זה, גם מיקרוסופט פרסמה כלי שחזור המסייע בתיקון מחשבי Windows שנפגעו מהבעיה, המוחק אוטומטית את קובץ הערוץ הבעייתי שגרם להופעת מסכים כחולים.
בנוסף, CrowdStrike פרסמה בבלוג שלה אזהרה על כך שהאקרים מנצלים את התקלה כדי להפיץ וירוסים. הם משתמשים בקובץ בשם crowdstrike-hotfix.zip שנראה כאילו הוא תיקון, אך למעשה הוא וירוס. הקבצים וההוראות בתוך הקובץ בספרדית, מה שמצביע על כך שההתקפה מיועדת בעיקר ללקוחות ביבשת אמריקה הלטינית.
בהמשך הבלוג נכתב: "לאחר בעיית העדכון, זוהו מספר דומיינים המתיימרים להיות CrowdStrike. זו הפעם הראשונה שנצפתה מתקפה שמנצלת את בעיית התוכן של Falcon להפצת קבצים זדוניים המיועדים ללקוחות LATAM." החברה מדגישה כי ארגונים צריכים לעבוד רק עם נציגי CrowdStrike באמצעות ערוצים רשמיים ולהשתמש בהנחיות שמספקת צוות התמיכה שלה בלבד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה