תיירות

ענקית התעופה מגיבה לקריסת המערכות: זו ההטבה המיוחדת שתספק

חברת התעופה הסבירה ללקוחות ברחבי העולם: "דלתא אייר ליינס חידשה המראתן של חלק מטיסותיה לאחר שבעיה טכנולוגית אצל ספק השפיעה על מספר חברות תעופה ועסקים ברחבי העולם. הבעיה חייבה הפסקה בלוח הטיסות העולמי של דלתא הבוקר בזמן בו היא טופלה".
מערכת ice | 
דלתא איירליינס (צילום ויקיפדיה)
אחרי הקריסה הגדולה של חברת הסייבר שגרמה לתקלת המחשוב הבינלאומית הכי גדולה שתועדה, ענקית התעופה דלתא איירליינס מסרה את תגובתה לתקלה המערכת העולמית, שגרמה לקריסת המחשבים שלה עצמה.
בין היתר הוסבר ללקוחות חברת התעופה: "דלתא אייר ליינס חידשה המראתן של חלק מטיסותיה לאחר שבעיה טכנולוגית אצל ספק השפיעה על מספר חברות תעופה ועסקים ברחבי העולם. הבעיה חייבה הפסקה בלוח הטיסות העולמי של דלתא הבוקר בזמן בו היא טופלה". 

עוד הוסבר: "דלתא מאפשרת לכל הלקוחות שהזמינו טיסות היוצאות ביום שישי, 19 ביולי, לוותר על טיסותיהם ולנהל את השינויים בנסיעותיהם באמצעות delta.com ואפליקציית Fly Delta. הפרש התעריף ללקוחות יבוטל במידה והזמנות מחדש של טיסות יבוצעו עד 24 ביולי או לפני כן, בערוץ שירות זהה לזה בו בוצעה ההזמנה המקורית". 
לסיום הדגישו בדלתא איירליינס כי: "בגין טיסות שיוזמנו מחדש לאחר 24 ביולי, הבדלים בתעריף בין הכרטיס המקורי לכרטיס החדש ייגבו בעת ההזמנה. לקוחות יכולים לפקח ולנהל את המסלולים שלהם ב-Delta.com או באפליקציית Fly Delta".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה