דיגיטל וטק

גוגל קורצת למתחרות: הפיצ'ר שימשוך לקוחות חדשים?

פחות מחודש לפני ההכרזה, תמונות שהודלפו חושפות את ה-Pixel 9 Pro XL עם מפרט בעל ביצועים משודרגים יותר, ותמיכה בתקשורת לוויינית. האם זה הפיצ'ר שימשוך לקוחות חדשים מאפל וסמסונג למכשיר הדגל הבא של החברה?
רפאל בן זקרי |  1
Google Pixel 9 פיקסל (צילום Onleaks)
סדרת מכשירי הדגל הבאה של גוגל ממשיכה לתפוס כותרות פחות מחודש לפני ההכרזה. תמונות חדשות שהודלפו חושפות פרטים מסקרנים על ה-Pixel 9 Pro XL, הגרסה המוגדלת והמתקדמת מבין מכשירי הסדרה.
לפי התמונות, המכשיר יכיל זיכרון RAM בנפח 16GB ואחסון פנימי בנפח 256GB, ויתבסס על מודם Exynos 5400 של סמסונג התומך בתקשורת לוויינית. ההדלפה, שפורסמה בפורומי XDA, מאשרת שמועות קודמות על המפרט הטכני של המכשיר שהפך לשיחת היום בקרב חובבי הטכנולוגיה.

קרדיט: XDA Forums
אחת התכונות המרכזיות של המודם החדש היא היכולת להתחבר ללוויינים במסלול נמוך (LEO) ולהעביר נתונים במהירות גבוהה של עד 14.7Gbps. בכך ניתן אישור לכך שגוגל תשיק לבסוף את פיצ'ר החירום הלווייני שנמצא בגרסת הבטא של Android 15 ומאפשר שיתוף פרטי מיקום עם שירותי חירום במקרה הצורך.
ההדלפה מגיעה בתקופה שבה שוק הטלפונים החכמים נמצא בתחרות עזה. עם התכונות המתקדמות הללו, Pixel 9 Pro XL עשוי להוות תחרות רצינית ליצרניות אחרות כמו סמסונג ואפל. שיפורי החומרה והקישוריות הלוויינית עשויים למשוך לקוחות חדשים ולהעלות את רף הציפיות בשוק.
השדרוג בזיכרון ובאחסון הוא משמעותי לעומת הדגם הקודם, Pixel 8, שכלל רק 12GB של RAM ו-128GB של אחסון פנימי. התכונות החדשות מצביעות על כך שגוגל מתכוונת להציע למשתמשים מכשיר חזק ומהיר יותר, כאשר ההכרזה הרשמית של ה-Pixel 9 Pro XL צפויה להתקיים ב-13 באוגוסט באירוע החומרה של גוגל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה מזל
    אילן 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איזה מזל שלא שמו עדשה טלסקופית מלאה בטלפון - כי זה היה מוגזם.
    סגור