דיגיטל וטק

מהפכה בשוק השבבים: זה המהלך הענק של חברת אבנט אייסיק ישראל

חברת אבנט אייסיק ישראל משיקה את שירותי התכנון החדשים שלה בהספק נמוך ביותר עבור טכנולוגיות הייצור המתקדמות של הענקית TSMC ב-4 ננו-מטר ופחות. פבל וילק, מנהל הפעילות ההנדסית באבנט אייסיק ישראל: "תהליך הייצור של TSMC ב-4 ננו-מטר מאפשר לחסוך הספק ושטח בלי להתפשר על יעדי הביצועים"

מערכת ice | 
בכירי אבנט אייסיק (צילום אייל טואג)
חברת אבנט אייסיק ישראל מבני דרור, ספקית מובילה של פתרונות בתחום שבבי ה-  Custom ASIC ומערכות על גבי שבב, משיקה שירותי תכנון חדשים בהספק נמוך ביותר עבור טכנולוגיות הייצור המתקדמות של TSMC ב-4 ננו-מטר ופחות. 
לטענת חברת אבנט אייסיק ישראל, מדובר בשירותים שיאפשרו ללקוחות להשיג רמה גבוהה ביותר של יעילות גם בהספק וגם בביצועים, בגודל פיסת הסיליקון ובעלויות הרכיבים ביישומים צורכי הספק כגון בלוקצ'יין ובינה מלאכותית במכשירי קצה. TSMC הוא מפעל ייצור השבבים העצמאי הגדול ביותר בעולם ואבנט אייסיק ישראל היא חטיבה של Avnet Silica, השייכת ל-Avnet.
שירותי התכנון של החברה הישראלית מתאפיינים בגישה מערכתית במטרה לטפל באתגרים הכרוכים בתנאי עבודה ותקשורת במתח נמוך ביותר ודרישה סותרת של ביצועים גבוהים בטכנולוגיות מתקדמות של 4 ננו-מטר ופחות. מלבד זאת, החברה מציגה אפיון מחודש של תאים סטנדרטיים לרמות מתח נמוך יותר, עורכת בדיקות RTL מוקדמות בכדי למטב את האיזון בין הספק, ביצועים ושטח.
פבל וילק, מנהל הפעילות ההנדסית באבנט אייסיק ישראל, ציין כי אחד מאתגרי התכנון המשמעותיים בתעשייה הוא ביצוע אופטימיזציה של ביצועי אפליקציות ברמת הרכיב וברמת המערכת באמצעות בחירה בטכנולוגיה רלוונטית שתשרת את הלקוח.
לצד זאת, אמר וילק:  "תהליך הייצור של TSMC ב-4 ננו-מטר מאפשר לחסוך הספק ושטח בלי להתפשר על יעדי הביצועים. עם זאת, פעולה ברמות מתח נמוכות מאתגרת את תהליך פעולת הרכיב בסביבה משתנה, ומחייבת אופטימיזציה באמצעות פתרון הוליסטי של תכנון השבב. אנחנו מאמינים שהישג זה יכול להיות בעל ערך רב ולסייע ללקוחותינו לספק את המוצרים שלהם לשוק באופן תחרותי". אותה הכרזה מתרחשת לאחר הודעתה של אבנט אייסיק בפברואר האחרון כי זו מונתה ל-Value Chain Aggregator (VCA) וחברה רשמית באקו-סיסטם על ידי TSMC.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה