דיגיטל וטק

סיילספורס מציגה: האם זה הדור הבא של שירות הלקוחות?

נציג הבינה המלאכותית איינשטיין שפיתחה החברה מסוגל לענות על שאלות, לנתח תמונות ולהבין טקסטים מורכבים. מנכ"ל המרכז ופיתוח בשלוחה הישראלית ציין כי הפיתוח יסייע לעובדים האנושיים. בכל זאת - סקר חושף כי רוב האנשים לא רוצים לדבר עם רובוט
מערכת ice | 
salesforce, IBM (צילום shutterstock)
נראה כי הבינה המלאכותית נמצאת בכל מקום בימים אלו. חברות רבות מנסות למצוא את הדרך בה יוכלו לשלב את הטכנולוגיה המסקרנת בעסק שלהם ולהשיג יתרון על המתחרים. גם סיילספורס נכנסת לזירה עם טכנולוגיות חדשות. פיתוח חדש של חברת סיילספורס מאפשר שילוב של AI בניהול שיחות עם לקוחות. 
בהודעה שפרסמה החברה לתקשורת היום (ראשון) הסבירה כי נציג הבינה המלאכותית נעלה על פני צ'אט בוט מסורתי. המערכת מסוגלת לנתח טקסט מורכב ואף תמונות שנשלחות על ידי הלקוחות. בנוסף, הנציג החדש יכול להיות מותאם באופן אישי לטון של החברה המשתמשת בו והוא זמין 24/7. על-פי החברה, מחקר שערכה חברה CallVU חשף כי 81% מהלקוחות עדיין מעדיפים להמתין לנציג אנושי. למרות זאת, רוב המשיבים על הסקר, 61% ענו כי היו מעדיפים לפתור את הבעיות בעצמם, אם הנציגים היו משוכללים וחכמים יותר. 
"סיילספורס מספקת עתיד בו נציגי שירות אנושיים ודיגיטליים מתאחדים כדי לשפר את חווית הלקוח", מסר אורן וינטר, מנכ"ל מרכז המחקר ופיתוח של סיילספורס ישראל, "נציג ה-AI האוטונומי הראשון שלנו ישפר את אופן עבודת הנציגים האנושיים". הבטיח, "אנו בונים מחדש את שירות הלקוחות של העידן החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה