תוכן שיווקי

קימברלי קלארק, דאטה פרו וסיילספורס משדרגות את המסע הצרכני באמצעות AI

אמנם טכנולוגיית AI היא הבשורה המשמעותית ביותר בשנים האחרונות, אך כשמדובר בתקשורת אוטומטית מול צרכני קצה, חברות רבות מתקשות לייצר דרכה ערך בצורה בטוחה ואיכותית. בואו לגלות כיצד חברת קימברלי קלארק ישראל, בעזרת מומחי השיווק של דאטה פרו Proximity ,מינפו את כלי הבינה המלאכותית של סיילספורס ליצירת תקשורת מבוססת AI בצורה בטוחה ורגישה, ובכך להעלות את מדדי המעורבות בעשרות אחוזים
תוכן מקודם |
בתמונה (משמאל לימין): אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו Proximity, ענבל להב, מנהלת דאטה ו-CRM בקימברלי קלארק ישראל, לירן שכטר, סמנכ״ל פתרונות הדיגיטל בסיילספורס
הרגע המשמעותי ביותר בחיים הגיע. שום דבר אחר לא מתקרב אליו בעוצמת הרגשות, התחושות, החוויה. אנחנו כמובן מדברים על להיות הורים. נקודת המפנה הזו מלווה תמיד באינספור חששות, התמודדויות והחלטות שיש לקחת, לצד עומס עצום של מידע שזורם ללא הפסק ממקורות רבים - דבר אשר יכול לייצר חוויה מתסכלת מאוד עבור הורים רבים. מכאן, קימברלי קלארק עם מותג האגיס (Huggies) מלווה את ההורים ועוזר להם לנווט במסע ההורות.
כדי לממש את זה, חשוב  לייצר תוכן רלוונטי ומשמעותי להורים אך לא פחות מכך גם להתאים את התוכן הנכון לרגע הנכון - אתגר משמעותי.
שיאים חדשים של פרסונליזציה: מהודקת יותר, ממוקדת יותר
בכדי לייצר תהליכים פרסונליים ומדויקים,  חברת קימברלי קלארק משתמשת בפלטפורמת  Marketing Cloud של סיילספורס (SFMC), ביחד עם דאטה פרו, שותפה מובילה של סיילספורס בישראל, אשר מסייעת בטריטוריה המקומית ביישום ובניהול הפלטפורמה.
אז מה בעצם השתנה באמצעות השימוש ב-AI?
"אם ניקח לדוגמה את עולם החיתולים ומוצרי התינוקות של האגיס, הרי שעד היום, חברת קימברלי קלארק ישראל השקיעה משאבים רבים ליצירת תוכן פרסונלי עבור אימהות צעירות - מהאמבטיה הראשונה, דרך שמירה על עור התינוק ומה בעצם אומר הבכי הזה, ועד רעיונות למסיבת יום הולדת שנה ושנתיים ", אומרת ענבל להב, Data and CRM Manager בקימבלרי קלארק ישראל. "באופן זה, המסעות של האגיס מלווים את ההורים בהתפתחות התינוק מגיל 0 עד 3 שנים, כאשר הצרכנים מקבלים באמצעות המועדון של האגיס תוכן והטבות המתאימות ביותר לגיל ולשלב ההתפתחות של התינוק. עם זאת, קשה לדעת מה באמת מעניין או מעסיק כל הורה באופן אישי. כך למשל, יכול להיות שהתינוק ישן לילות מלאים ואין צורך בטיפים לשינה טובה". בנקודה זו, מסבירה ענבל, מגיעה ההתפתחות הטכנולוגית בעזרת תהליכי AI מתקדמים ששולבו במסעות הצרכן של האגיס.
"מעתה, מנגנון ה-AI של איינשטיין יודע לתת ללקוח מענה מדויק ופרסונלי יותר עבור קהל היעד, לצד אינדיקציה על אפקטיביות התכנים שלנו", מוסיף אורי רוזן, סמנכ"ל פיתוח עסקי בדאטה פרו. "או במילים פשוטות: כאשר אנו יודעים לעקוב אחרי ה'עקבות הדיגיטליות' של צרכני הקצה, נוכל לייצר באמצעות הבינה המלאכותית התאמה הרבה יותר טובה של התכנים לטובת הצרכנים. התוצאה היא אופטימיזציה מיטבית של התכנים והערך לצרכנים".
"מגדלור של חדשנות עולמית"
השימוש בכלי הבינה המלאכותית של סיילספורס מביא באופן מיידי להידוק משמעותי של הפרסונליזציה. "אם עד היום המיילים הללו היו בעיקר סטטיים, כעת אנו יורדים לפרטים ולרזולוציות הרבה יותר גבוהות - הרי לכל אחד ואחת יש נושאים שיותר או פחות מעניינים אותם. כלי הבינה המלאכותית 'יודע' להבין זאת היטב, וליצור את אותה פרסונליזציה מיטבית. מהניסיון שהצטבר בקימברלי קלארק ישראל בשנה החולפת, השקעה באופטימיזציה של תוכן הביאה לעליה של 30% במדדי האינגייג'מנט, ולכן אנחנו פועלים בכל המרץ להעמיק ולשכלל את היכולות הללו".
"דאטה פרו, היא שותפה ביצירת החדשנות שמציגה קימברלי קלארק בארץ בזירת הדאטה וה-CRM", מסכמת ענבל. "יתרה מכך, אנו דואגים לכך שהשוק הישראלי יוביל וישמש מגדלור של חדשנות לשווקים נוספים -  וזה אכן קורה -  פעמים רבות משמשת ישראל פיילוט ראשוני לפני שאר מדינות העולם. גם במקרה זה, השימוש החכם ביישום "איינשטיין קונטקט סלקשין" של SFMC, הוא ראשון מסוגו באקו-סיסטם של קימברלי קלארק. סיילספורס היא הפלטפורמה שבעזרתה אנחנו מקיימים את אותו שיח וקשר ישיר עם הצרכן - בשיווק, בשירות צרכנים  וגם בעולם הסחר. פריצות הדרך שמציעות הטכנולוגיות של סיילספורס, מאפשרות לנו לייצר חדשנות ויתרון תחרותי בשוק שבו אנו פועלים".
AI כבר הרבה מעבר לטרנד
"כולנו רואים את מבול היכולות מבוססות ה-AI", אומר רוזן. "כל המותגים כיום מנסים לראות איך ממנפים יכולות של בינה מלאכותית במטרה לייצר מצוינות בשיווק ולהעניק ערך גבוה יותר לצרכן. הבעיה היא שאם לא מתנהלים באופן נכון, AI לא בהכרח יביא את התוצאות העסקיות שמצפים להן. אנחנו בדאטה פרו מסייעים ללקוחות שלנו לייצר תהליכי שיווק חדשניים, שמשלבים קריאיטיב ודאטה - ומבוססי בינה מלאכותית, אבל, שמים דגש על תוצאות מדידות בפועל. במובן הזה, המערכות של Salesforce מסייעות לנו לספק ללקוחות שלנו את הנגישות לבינה מלאכותית, שהיא "Trusted" - ולהגיע לתוצאות בפועל."
חווית לקוח חדשנית ופרסונלית
"בסיילספורס אנו מאמינים שהטכנולוגיה צריכה לאפשר לארגון לרכז את כלל הפעילות שלו סביב הלקוח, ולשפר את חוויית הלקוח בכל נקודת מגע במסע שלו." אומר לירן שכטר, סמנכ״ל פתרונות הדיגיטל בסיילספורס, "קימברלי קלארק ישראל מיישמת זאת באופן מדויק יחד עם דאטה פרו, באמצעות אימוץ הפתרונות הטכנולוגיים החדשניים שלנו המשלבים כלי GEN AI מתקדמים ומהימנים. בעזרתם, היא מעניקה חווית לקוח חדשנית ופרסונלית, מתייעלת וממשיכה למצב עצמה כמובילת שוק בתחומה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה