דיגיטל וטק

גוגל בהחלטה מפתיעה: זה פיצ'ר החיפוש שיבוטל

גוגל מסיימת את ניסוי ה-Notes ב-Google Search Labs, תכונה שהייתה אמורה לאפשר למשתמשים להשאיר טיפים מועילים בתוצאות החיפוש. למרות השאיפה ליצור קהילה משתפת ידע, הניסוי לא יושק סופית
רפאל בן זקרי | 
חיפוש גוגל (צילום Shutterstock)
בחודש נובמבר האחרון, השיקה גוגל את ניסוי ה-"Notes" בפלטפורמת ה-Google Search Labs, וכעת הניסוי מגיע לסיומו עם ההחלטה שלא להשיק את התכונה באופן סופי.
פלטפורמת Google Search Labs מאפשרת למשתמשים לנסות מוצרים ורעיונות חדשים של גוגל בשלבים מוקדמים, ולהעניק משוב ישירות לצוותים המפתחים אותם. הפלטפורמה נועדה לבדוק דרכים חדשות לשיפור חוויית החיפוש.
ה-Notes הייתה תכונה שאפשרה למשתמשים להשאיר טיפים מועילים על מאמרים בתוצאות החיפוש או ב-Discover, בצורה דומה לפורומים כמו Reddit או X Community Notes, ובפורמט סיפורי. המטרה הייתה ליצור קהילה שבה אנשים משתפים מהידע והניסיון שלהם ישירות במנוע החיפוש, ולשפר את התוצאות בעזרת משוב מהמשתמשים.
במסגרת הניסוי, ניתן היה לאהוב, לשתף ולשמור הערות להמשך, תוך שימוש בהגנות אלגוריתמיות ובסקירה אנושית מצד גוגל. עם סיום הניסוי, גוגל ציינה כי "אנשים רוצים לשמוע מאחרים כמוהם ו-Notes היה ניסיון לעזור לאנשים לשתף את הידע שלהם ישירות במנוע החיפוש".
ניסוי ה-"Notes" יסתיים בסוף חודש יולי, כאשר המשתמשים שכתבו הערות יכולים להוריד אותן דרך takeout.google.com עד סוף אוגוסט. גוגל הבהירה כי תמשיך לבדוק דרכים חדשות לחבר אנשים, ומצפה להטמיע את הלקחים מניסוי זה במוצרים עתידיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה