דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה משמחת: זה השדרוג שנכנס לאפליקציה שלכם

מנהלי ערוצים יכולים להעביר לערוץ שלהם עדכון מערוץ אחר. עדכונים שהעברתם לערוץ יסומנו בתווית הועבר, כך שיהיה ברור לאנשים בערוץ שהעדכון הגיע ממקום אחר ולא נכתב על ידכם. עדכונים שהועברו גם יכללו קישור לערוץ שבו הם פורסמו במקור.
מערכת ice |  1
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
השדרוגים של וואטסאפ לא נפסקים ובימים האחרונים היא מעדכנת את המשתמשים ברחבי העולם בעידכון חדש לאפליקציה שלה כי מנהלי ערוצים יכולים להעביר לערוץ שלהם עדכון מערוץ אחר.
כדי לעשות זאת, יש לבצע העברה של עדכון לערוץ שלכם, היכנסו ללשונית עדכונים, פתחו את הערוץ שבו פורסם העדכון שאתם רוצים להעביר, הקישו הקשה ארוכה על העדכון והקישו על [forward], בחרו את הערוץ שאליו אתם רוצים להעביר את העדכון והקישו על העברה לערוץ.

העדכון יוצג בערוץ שלכם.עדכונים שהעברתם לערוץ יסומנו בתווית הועבר, כך שיהיה ברור לאנשים בערוץ שהעדכון הגיע ממקום אחר ולא נכתב על ידכם. עדכונים שהועברו גם יכללו קישור לערוץ שבו הם פורסמו במקור.
העדכונים ציבוריים
זכרו שכל מה שאתם משתפים, כולל העברות, הוא ציבורי ויהיה גלוי:לכל העוקבים: הם יכולים לראות את כל העדכונים ששותפו בערוץ מאז שהחלו לעקוב אחריו. לאנשים שלא עוקבים אחרי הערוץ שלכם: כולם יכולים לראות את היסטוריית העדכונים בערוץ שלכם מ-30 הימים האחרונים.
עדכוני הערוצים של WhatsApp נבדקים בהתאם להנחיות לערוצים. יחד עם זאת, שימו לב כי אפשר להעביר עדכון בערוץ רק לערוץ אחד בכל פעם. אי אפשר לערוך עדכונים שהעברתם לערוץ שלכם.מקורות קשוריםכיצד לשתף עדכון בערוץ
כיצד למחוק עדכונים בערוצים
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיותר כל השטויות האלה יש לאנשים זמן להתעסק בשיא ?! (ל"ת)
    יאללה תתקדמו 07/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור