דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה משמחת: זה השדרוג שמגיע לאפליקציה

אתם יכולים ליצור אירוע בכל אחת מהקבוצות שלכם כדי לעזור לכם ולאנשי הקשר שלכם לארגן מפגשים ולהישאר מחוברים. האירועים מכילים מגוון של מידע שימושי שחברי הקבוצה יכולים לגשת אליו ולמצוא אותו בצורה פשוטה יותר

מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטסאפ בבשורה משמחת. מעכשיו אתם יכולים ליצור אירוע בכל אחת מהקבוצות שלכם כדי לעזור לכם ולאנשי הקשר שלכם לארגן מפגשים ולהישאר מחוברים. האירועים מכילים מגוון של מידע שימושי שחברי הקבוצה יכולים לגשת אליו ולמצוא אותו בקלות.
שימו לב: רק חבר קבוצה אחד יכול לארח אירוע בכל פעם. כרגע אין אפשרות לאירוח משותף. תחילה, פתחו את הצ'אט הקבוצתי והקישו על אירוע, הזינו את שם האירוע, תאריך ושעה. אתם יכולים להוסיף גם תיאור לאירוע, מיקום וקישור לשיחה.

תיאורים לאירועים יכולים להכיל עד 2,048 תווים. אפשר להוסיף לאירועים קישורים לשיחות עד שנה מראש. בתיאור האירוע תוכלו להוסיף קישורים מפלטפורמות אחרות, כמו Zoom. אחרי שתיצרו את האירוע הוא ישותף בצ'אט הקבוצתי, והחברים יוכלו להקיש על ההודעה כדי להגיב וגם כדי להציג את פרטי האירוע.
אפשר להזמין לאירוע רק את חברי הקבוצה, ואי אפשר להעביר אירוע לצ'אט אחר.עריכת אירוע, פתחו את הצ'אט הקבוצתי והקישו על שם הקבוצה. הקישו על אירועים ובחרו את האירוע שתרצו לערוך. הקישו על עריכת האירוע. בצעו את השינויים הרצויים.
עריכה של שם האירוע, תאריך ושעה, מיקום ותיאור: הקישו על שמירה כדי לשמור את השינויים. ביטול האירוע: הקישו על ביטול האירוע > כן.שימו לב: רק יוצרי האירועים יכולים לערוך ולבטל אותם. החברים שאישרו השתתפות באירוע יקבלו התראה על כך שביצעתם בו שינויים, וגם קבוצת הצ'אט תקבל התראה על השינויים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה