דיגיטל וטק

וואטסאפ מקלה על חייכם: זה הפיצ'ר שלא ידעתם שקיים

תוכלו לחפש בצ'אטים הודעות, תמונות, סרטונים, קישורים,‏ GIF,‏ שמע, מסמכים וסקרים. אפשר לבצע את החיפוש מתוך הלשונית צ'אטים וגם מתוך צ'אטים אישיים או קבוצתיים. כך זה עובד
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
כיצד לבצע חיפוש ב-WhatsApp? בעזרת פיצ'ר החיפוש ב-WhatsApp תוכלו לחפש בצ'אטים הודעות, תמונות, סרטונים, קישורים,‏ GIF,‏ שמע, מסמכים וסקרים. אפשר לבצע את החיפוש מתוך הלשונית צ'אטים וגם מתוך צ'אטים אישיים או קבוצתיים.
חיפוש לפי מילת מפתח
פיצ'ר החיפוש מאפשר לבצע חיפוש בצ'אטים באמצעות מילת מפתח. חפשו מילת מפתח בצ'אט אישי או קבוצתי או מתוך הלשונית צ'אטים. מהלשונית 'צ'אטים' לחצו על [search] בשדה החיפוש, הקלידו את המילה או הביטוי שתרצו לחפש. לחצו על התוצאה כדי לפתוח אותה בצ'אט.מתוך צ'אט אישי או קבוצתי פתחו צ'אט פרטי או קבוצתי. לחצו על  [search]
.
בשדה החיפוש, הקלידו את המילה או הביטוי שתרצו לחפש. לחצו על התוצאה כדי לפתוח אותה בצ'אט.
חיפוש לפי תאריך: בעזרת פיצ'ר החיפוש תוכלו גם לחפש בצ'אט אישי או קבוצתי לפי תאריך.לחצו על הצ'אט שאתם רוצים לחפש בו. לחצו על  [search] בחרו את התאריך שבו תרצו לחפש.
חיפוש קבוצות: תוכלו לחפש קבוצה לפי נושא או תוכן.אם לא מצאתם את הקבוצה שחיפשתם, נסו לחפש אותה בקטע צ'אטים בארכיון בלשונית צ'אטים. כדי להצטרף לקבוצה צריך לבקש מהמנהלים שלה לצרף אתכם או לשלוח לכם קישור הזמנה. אפשר להצמיד קבוצות כדי לגשת אליהן בקלות. במאמר הזה מוסבר איך עושים את זה.
שימו לב: אם שחזרתם לאחרונה את היסטוריית הצ‘אט ב-WhatsApp, יכול להיות שייקח זמן עד ליצירה מחדש של מסד נתוני החיפוש, בהתאם לגודל של היסטוריית הצ‘אט. חשוב לא לאלץ סגירה של WhatsApp במהלך הזמן הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה