דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה סדר באפליקציה: זה השדרוג שיקל על חייכם

מעתה, אפשר להצמיד עד 3 הודעות בראש הצ'אט. אחרי ההצמדה, ההודעה תוצג כבאנר למשך 24 שעות, 7 ימים או 30 ימים. כדי להציג הודעה מוצמדת בצ'אט הקישו עליה.
מערכת ice |  1
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
וואטסאפ עושה סדר למשתמשים שלה עם עדכון חדש להצמדת ההודעות באפליקציה. מעתה, אפשר להצמיד עד 3 הודעות בראש הצ'אט. אחרי ההצמדה, ההודעה תוצג כבאנר למשך 24 שעות, 7 ימים או 30 ימים. כדי להציג הודעה מוצמדת בצ'אט הקישו עליה.
אם מוצמדת יותר מהודעה אחת, בבאנר יוצג מספר ההודעות המוצמדות. ההודעה האחרונה שהוצמדה תופיע ראשונה בבאנר. הקישו על הבאנר כדי להציג את ההודעה המוצמדת הבאה.

ההודעה המוצמדת תוצג כבאנר בראש הצ'אט עד שתבטלו את ההצמדה שלה. העבירו את סמן העכבר מעל להודעה ולחצו על  [menu], לחצו על הצמדת ההודעה ובחרו את משך ההצמדה (24 שעות, 7 ימים או 30 ימים). לחצו על הצמדה. ביטול ההצמדה של הודעה. אפשר לבטל את ההצמדה של הודעה מתי שרוצים.
אם לא ביטלתם את ההצמדה, היא תבוטל אוטומטית בסיום פרק הזמן שבחרתם לה. העבירו את סמן העכבר מעל להודעה המוצמדת ולחצו על  [menu], לחצו על ביטול ההצמדה > ביטול ההצמדה. הצמדת הודעה בצ'אט קבוצתי, מנהלי קבוצות יכולים לאפשר לחברים להצמיד הודעות בצ'אט קבוצתי: פתחו את הצ'אט הקבוצתי ולחצו על פרטי הקבוצה. לחצו על הגדרות הקבוצה > עריכת פרטי הקבוצה.
בחרו באפשרות כל החברים או מנהלים בלבד. כשמצמידים הודעה בצ'אט קבוצתי, לכל החברים תוצג הודעה לגבי ההצמדה יחד עם שם החבר/ה שהצמיד/ה אותה. החברים לא יכולים לראות הודעה מוצמדת אם הם מצטרפים לקבוצה אחרי שההודעה נשלחה, אם הם איבדו או מחקו את היסטוריית הצ'אט ואם הם מחקו את ההודעה לפני שהיא הוצמדה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה נזכרתם
    משה 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש את האופציה הזאת כבר מלפני חצי שנה לפחות
    סגור