דיגיטל וטק

אילון מאסק בשינוי מפתיע לפלטפורמת X: כך ייראה הפיד החדש

בעוד המתחרה הצעירה Threads של מטא ממשיכה לצבור תאוצה, אילון מאסק מכריז על שינויים מרחיקי לכת בפלטפורמת X (לשעבר טוויטר) שיביאו שדרוג לפיד עבור משתמשי הפלטפורמה. כך ייראה הפיד החדש ללא הכפתורים המוכרים
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק והרשת החברתית X (צילום shutterstock)
בזמן ש-Threads צוברת תאוצה, אילון מאסק מבצע שינויים משמעותיים בפלטפורמת X (לשעבר טוויטר) עם שינויים דרמטיים בחוויית המשתמשים.
מאסק מתכנן להסיר את כפתורי האינטראקציה והמעורבות מכל פוסט. זה כולל את כפתורי השיתוף מחדש (ריטוויט), הלייק והתגובה, וכן את ספירות השיתוף מחדש, הלייקים והתגובות מכל פוסט. במקום הכפתורים, משתמשים יצטרכו להחליק שמאלה או ימינה על פוסט כדי לאהוב או להגיב. משתמשי iOS יוכלו גם ללחוץ לחיצה ארוכה על פוסט כדי לפתוח תפריט עם אפשרויות נוספות. הספירה היחידה שתישאר מוצגת על הפוסט תהיה מספר הצפיות, שתועבר לפינה הימנית העליונה של הפוסט.
אהרון פריס מ-MacRumors היה הראשון לגלות את השינוי, שקיבל גם את אישורו של מאסק. עם זאת, עד כה, התגובות של רוב המשתמשים היו שליליות. נראה כי השינוי הנוכחי עלול להיתקל בביקורת, כמו השינוי שהסיר כותרות מקישורים למאמרים בפוסטים, שבסופו של דבר הוחזר בעקבות תגובות המשתמשים.
 
מאסק רצה לבצע את השינוי מזה זמן רב. מאז שרכש את החברה באוקטובר 2022, הוא ביצע שינויים רבים, כולל שינוי השם מטוויטר ל-X. בחודש שעבר, מאסק הפך את רוב הלייקים לפוסטים לפרטיים, כך שרק המפרסם יכול לראות מי אהב את הפוסט.
באוקטובר האחרון, מאסק כתב בפוסט למנויים ב-X: "השלב הבא הוא להסיר את כל כפתורי הפעולה עם ספירות האינטראקציה המיותרות מהטיימליין הראשי. רק מספר הצפיות יופיע, אלא אם כן תלחצו על הפוסט."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה