דיגיטל וטק

אחרי הקיצוצים בחודש מאי: מיקרוסופט יוצאת בסבב פיטורים נוסף

גל הפיטורים בחברות הטק ממשיך: מתחילת השנה פוטרו למעלה מ-100,000 עובדים מחברות הטק ברחבי העולם. מיקרוסופט ממשיכה לדלל עובדים משורותיה ולאחר שבחודש שעברה היא פיטרה 1,000 עובדים, כעת היא יוצאת בסבב פיטורים נוסף

מערכת ice | 
מיקרוסופט תפטר אלפי עובדים (צילום shutterstock, pixabay)
שוק הטק העולמי רושם מתחילת השנה קיצוצי ענק. הנתונים מעידים על כך שמתחילת השנה, פוטרו למעלה מ-100,000 עובדים בתחום. הנתון הנ"ל מחזק את תמונת המצב העגומה בשוק כיום. נוסף על כך, מעבר קצר על פוסטים בלינקדאין, יעידו על היקף הגידול בהיקף מחפשי העבודה.
גל הפיטורים לא פוסח על החברות הגדולות בשוק בהן מיקרוסופט. בחודשים האחרונים, החברה ביצעה כמה סבבי פיטורים כשהאחרון שבהם היה בחודש שעבר במסגרתו, פוטרו כ-1,00 עובדים. כעת, נחשף שהחברה ביצעה השבוע סבב פיטורים נוסף כשבשונה משאר הסבבים שהיו עד כה, הפעם היא דיללה עובדים בכמה מחלקות שונות בחברה.
נכון לעכשיו, החברה אשרה את הפרטים, אך סרבה למסור מידע בנוגע למספר העובדים שצפויים ללכת הביתה בעקבות סבבה הפיטורים הנוכחי. דובר החברה, התייחס למהלך ומסר: "התאמות ארגוניות וכוח אדם הן חלק הכרחי וקבוע בניהול החברה עסק שלנו. אנו נמשיך לתעדף ולהשקיע באזורי צמיחה אסטרטגיים לעתיד שלנו ובתמיכה בלקוחות ובשותפים שלנו".
גל הפיטורים האחרון של החברה התמקד בפיטור עובדים מחטיבת הענן והמציאות המעורבת שלה. בסבב הראשון שבוצע השנה, לאחר שהחברה השלימה את רכישת Activision Blizzard ב-69 מיליארד דולר, במהלך חודש ינואר, היא פיטרה קרוב ל-2,000 מחטיבת הגיימינג שלה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה