דיגיטל וטק

סומפו במהלך ענק: זה הסטארט אפ הישראלי שעמו תשתף פעולה

ענקית הביטוח היפנית "סומפו" מכריזה על שיתוף פעולה עם חברת "Momentick" הישראלית אשר פיתחה פתרון לזיהוי ומדידה של פליטות גזי חממה באמצעות תמונות לוויין. שתי החברות יבצעו שימוש בטכנולוגיה של Momentick והיא עשויה להפוך לחלק משירותי ניהול הסיכונים של סומפו

מערכת ice | 
בכירי סומפו ומומנטיק (צילום מתן ברלין)
ענקית הביטוח היפנית סומפו (Sompo) החלה בשיתוף פעולה מיוחד עם חברת "Momentick" הישראלית אשר פיתחה פתרון לזיהוי ומדידה של פליטות גזי חממה באמצעות תמונות לוויין. על רקע עניינה של ממשלת יפן בהסדרת מדיניותה בתחום הגז, מקפידה סומפו לקיים שיתופי פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות. 
בעקבות כך, שתי החברות יבצעו שימוש בטכנולוגיה של Momentick והיא עשויה להפוך לחלק משירותי ניהול הסיכונים של סומפו. אל המרוץ העולמי להקטין טביעות רגל פחמניות כדי להאט את ההתחממות הגלובלית, מצטרפת השנה יפן, זאת בעקבות נוכחות גדלה של מקורות הפקת אנרגיה וצנרות גז בבעלות יפנית מחוץ לגבולותיה של יפן
מצב זה חושף את אותן חברות יפניות שמפעילות אסדות וצנרות גז לקנסות וסנקציות מצד הממשל של הטריטוריה בהן פועלות - דוגמת ארה"ב ואירופה שמהדקות את הפיקוח הרגולטורי על פליטות גזי חממה בתוך גבולותיהן ולכן הן זקוקות לטכנולוגיות שינטרו את פליטות גזי החממה ממקורות הפקת האנרגיה ומצנרות השינוע, ויספקו להן מידע מסודר באשר להן.
ביפן עצמה לא מתבצעת הפקת גז, בעיקר בגלל שיקולים גיאוגרפיים, ולכן חשיפה של חברות יפניות לשוק הגז הטבעי נעשית על ידי השקעה והפעלה של מקורות הפקה אנרגיה וצנרות גז בטריטוריות מחוץ ליפן, דוגמת ארה"ב. סומפו, אחת מחברות הביטוח הגדולות ביפן, מעניקה לממשל היפני ולחברות יפניות מספר פתרונות בהתמודדות מול פליטות גזי החממה. 
כידוע, חברת סומפו פועלת ב-30 מדינות ונסחרת בבורסת טוקיו לפי שווי של 21 מיליארד דולר. ב-2018 הקימה החברה את מרכז החדשנות שלה בתל-אביב בהובלת ינון דולב. המרכז מוביל שיתופי פעולה מסחריים עם חברות סטארט-אפ ישראליות ויזם את שיתוף הפעולה הנוכחי עם Momentick בשיתוף היחידה העסקית של סומפו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה