דיגיטל וטק

סמסונג מתכוננת להשקה: זו הסוללה שתגיע ל-Galaxy S25?

מספר חודשים לפני ההשקה, סוללת ה-Galaxy S25 Ultra קיבלה אישור ממכון התקנים ההודי. למרות שלא נחשפו פרטים על הקיבולת, ההערכות מצביעות על כך שסמסונג תמשיך עם סוללה זהה לזו שיש במכשיר הנוכחי. מה עוד צפוי במכשיר הדגל הבא של סמסונג?
רפאל בן זקרי |  1
סמסונג גלקסי s24 (צילום סמסונג)
מספר חודשים לפני ההשקה הצפויה, הסוללות של מכשיר ה-Galaxy S25 Ultra קיבלו אישור ממכון התקנים ההודי (BIS). ההודעה על האישור מגיעה שבועות ספורים לאחר שפורסם כי סמסונג לא מתכננת להגדיל את קיבולת הסוללה במודל ה-Galaxy S25 הרגיל.
הסוללות של ה-Galaxy S25 Ultra נושאות את המספרים הסידוריים EB-BS938ABE ו-EB-BS938ABY, אך הפרטים על הקיבולת לא הוזכרו בתעודת האישור, דבר שהוא מקובל בהליכי האישור הללו. למרות זאת, ניתן להניח שסמסונג תמשיך להשתמש בסוללה בקיבולת של 5,000 מיליאמפר-שעה עבור ה-Galaxy S25 Ultra, אשר מספיקה בהחלט כדי להתמודד עם כל הדרישות של המכשיר, במיוחד עם השבבים היעילים של היום.
בנוסף, שמועות מרחיקות לכת מצביעות על כך שסמסונג עשויה להשתמש בשלושה סוגי שבבים שונים עבור סדרת ה-Galaxy S25, אך ייתכן שהדגם ה-Ultra ישתמש באופן בלעדי בשבב Snapdragon בכל השווקים, בדומה לדגם ה-Galaxy S24 Ultra.
כרגע, אין מידע רשמי על מה שצפוי בדגמים הבאים של מכשיר הדגל מבית סמסונג, וההכרזה הרשמית רחוקה עדיין בכשישה חודשים. בינתיים, אנו מצפים לגלקסי Z Fold 6 ו-Galaxy Z Flip 6, שאותם החברה תחשוף באירוע ה-Galaxy Unpacked בפריז ב-10 ביולי, יחד עם מספר מכשירים לבישים, כולל ה-Galaxy Ring ו-Galaxy Watch Ultra.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלממעי
    מישהו 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שלא עוברים ל6000 מילי אמפר ומורידים את כול המצלמות המיותרות של העשר מגה פיקסל אלה שאף בן אדם שפוי לא משתמש בהם
    סגור