דיגיטל וטק

סמסונג מאחור: אפל וגוגל במהלך שיביס את מכשיר הדגל של הענקית מקוריאה

גוגל ואפל מאמצות את טכנולוגיית המסך המתקדמת ביותר של סמסונג למכשירי הדגל הבאים שלהן, האייפון 16 והפיקסל 9, במהלך שישאיר דווקא את המתחרה הגדולה סמסונג מאחור
רפאל בן זקרי |  1
אייפון 14 פרו (צילום יח"צ)
דיווחים חדשים מצביעים על כך שמכשירי הדגל הבאים של אפל וגוגל יכילו את טכנולוגיית המסך המתקדמת ביותר של סמסונג, שתעקוף את טכנולוגיית המסך של מכשיר הדגל Galaxy S24 Ultra של סמסונג עצמה.
דגמי ה-iPhone 16 Pro וה-Pixel 9 שצפויים להיות מוכרזים בסתיו הקרוב, ישתמשו בטכנולוגיית ה-M14 OLED, הנחשבת למתקדמת ביותר בשוק. סמסונג, הידועה בתור יצרנית המסכים המובילה בעולם, שומרת את טכנולוגיית המסכים המתקדמת ביותר שלה לסדרות המכשירים הללו.
ה-M14 OLED תופיע לראשונה בסדרת Pixel 9 שצפויה להיחשף ב-13 באוגוסט, ותכלול את ה-Pixel 9, Pixel 9 Pro, Pixel 9 Pro XL ודור שני של Pixel Fold. כמו כן, הדגמים המתקדמים של אפל, ה-iPhone 16 Pro וה-iPhone 16 Pro Max, יכללו את טכנולוגיית ה-M14, בעוד שהדגמים הסטנדרטיים ימשיכו להשתמש בטכנולוגיית ה-M12.
זו תהיה הפעם הראשונה שנראה את התצוגה הזו בסמארטפונים, והציפיות הן שהיא תהיה טובה יותר מהטכנולוגיות הקיימות במונחי בהירות ואורך חיים. בנוסף, לפי הדיווחים, סדרת האייפון 17 של השנה הבאה תמשיך גם היא להשתמש בטכנולוגיית ה-M14, שכן כל דור של תצוגה משמש בדרך כלל במשך שנתיים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אל תדאגו לסמסונג
    אלי 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם ישתמשו בטכנולוגית M14.1
    סגור