דיגיטל וטק

WalkMe מציגה: טכנולוגיית ה-AI שתשנה את עולם העבודה

ווקמי הישראלית חשפה את WalkMeX, מערכת מבוססת AI המלווה את העובדים בכל משימה. הטכנולוגיה החדשה מבטיחה ליווי אוטומטי וחכם בכל אפליקציה בארגון, ומטרתה להפוך את העבודה ליעילה ונגישה יותר מאי פעם. האם כך ייראה עולם העבודה בעתיד?

רפאל בן זקרי | 
ווקמי (צילום ווקמי)
ווקמי הישראלית, שנרכשה לאחרונה על ידי חברת SAP הגרמנית תמורת 1.5 מיליארד דולר, חשפה בכנס Realize השנתי שלה את WalkMeX - מוצר חדשני מבוסס AI שעתיד לשנות את עולם העבודה. המוצר נועד לעזור לעובדים בארגונים לבצע משימות באמצעות ליווי אוטומטי וחכם בכל תהליך.
לדברי מנכ"ל ווקמי, דן עדיקא, "הפיתוח מייצר עידן חדש בעולם העבודה, כזה שיהפוך לטייס המשנה והעוזר האוטומטי של העובדים בכל פעולה שירצו לבצע ויענה על אתגרי השוק". הטכנולוגיה החדשה מבוססת על מודלים גנרטיביים גדולים, שמבינים את ההקשר והכוונה של המשימות ומסייעים לעובדים באופן פרואקטיבי.
השימוש בטכנולוגיית AI בארגונים נתקל בעבר בחששות רבים, בעיקר לגבי התאמת כוח האדם והפחד מהחלטות מוטות ודליפת מידע רגיש. אך לדברי עדיקא, "הטכנולוגיה שפיתחנו יודעת להבין את צורכי העובד והארגון ומסייעת בדיוק ברגע הצורך, ללא דרישה לידע טכנולוגי". WalkMeX מבוסס על נתונים עצומים, שמאפשרים לה להבין את ההקשר של המשימות ולנווט את העובד למקומות הרלוונטיים מבלי שיצטרך לבקש עזרה באופן מפורש.
ווקמי הוקמה ב-2011 ומאז גדלה והפכה לאחת החברות הבולטות בתחום טכנולוגיית ה-Digital Adoption Platform. החברה מציעה פתרונות חדשניים לשימוש פשוט ונגיש בטכנולוגיות מורכבות, ומעסיקה כ-1000 עובדים ברחבי העולם, עם מרכז מו"פ בתל אביב. בין לקוחות החברה נמנות חברות בינלאומיות גדולות כמו נסטלה, סימנס ולינקדאין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה