דיגיטל וטק

"זוהי דעתו": OpenAI מגיבה למתקפה של אילון מאסק

מירה מוראטי, מנהלת הטכנולוגיה של OpenAI, עונה למתקפות אילון מאסק לאחר השילוב של ChatGPT בפלטפורמת Apple Intelligence. מוראטי הדגישה את מחויבות OpenAI לפרטיות ובטיחות המשתמשים, בניסיון להרגיע את החששות משיתוף הפעולה החדש של אפל
רפאל בן זקרי | 
אילון מאסק, OpenAI (צילום shutterstock)
לאחר שאילון מאסק הכריז מלחמה על שיתוף הפעולה של אפל ו-OpenAI, ברקע ההכרזה על הטמעת ChatGPT בתוך פלטפורמת הבינה המלאכותית Apple Intelligence, מירה מוראטי, מנהלת הטכנולוגיה הראשית של OpenAI, לא נשארת חייבת.
בכנס Fortune שנערך בסן פרנסיסקו, מוראטי השיבה לטענותיו של מאסק והבהירה בתגובה, כי "זוהי דעתו. ברור שאני לא חושבת כך. אנו דואגים עמוקות לפרטיות המשתמשים ולבטיחות המוצרים שלנו".
מוראטי גם חיזקה את המחויבות של OpenAI לבטיחות ופרטיות המשתמשים, והבהירה כי OpenAI לא תשתמש בנתונים של משתמשי אפל לאימון המודלים שלה, והדגישה את השקיפות שבה החברה פועלת. "הסיכון הגדול ביותר הוא שבעלי העניין לא יבינו נכון את הטכנולוגיה," אמרה מוראטי.
מאסק, שהיה אחד ממייסדי OpenAI, עזב את החברה ב-2018 על רקע חילוקי דעות שונים, וכיום מנהל את חברת xAI עם מוצר שאמור להתחרות ב-ChatGPT. ביום שני האחרון, מיד לאחר ההכרזה של אפל, אמר מאסק כי "זה אבסורד לטעון שאפל לא חכמה מספיק ליצור בינה מלאכותית, אבל איכשהו יכולה להבטיח ש-OpenAI תשמור על הבטיחות והפרטיות שלכם! אפל לא יודעת מה קורה כשהיא מעבירה את הנתונים שלכם ל-OpenAI".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה