דיגיטל וטק

אילון מאסק חוטף ביקורת קשה על המהלך: "מגן על הימין הקיצוני"

עדכון אחרון ברשת החברתית X חוסם את האפשרות לצפות איזה פרסומים חיבב משתמש מסוים. עקיבא נוביק תמך בפעולה ואמר כי מדובר בסופו המבורך של ז'אנר עיתונאי מאוס. מנכ"ל החברה עצמו פרסם גרף החושף נתונים מעניינים לאחר השינוי
מערכת ice | 
X (טוויטר) (צילום shutterstock)
התגובות למהלך האחרון של אילון מאסק ב-X מתחילות לזרום. עדכון חדש ברשת החברתית חוסם את האפשרות לראות מי סימן בלייק ציוץ מסוים. עקיבא נוביק, העיתונאי הישראלי, בירך על החידוש ופרסום בחשבון ה-X שלו שלדעתו מדובר בסופו המבורך של ז'אנר כתבות שאותו הוא אינו מעריך. 
 
גולשים שונים הגיבו לדבריו של נוביק והצביעו על הצדים השליליים, לדעתם, של השינוי ברשת החברתית. לדבריהם, הנוהל החדש יחסום את השקיפות בכל הקשור ל"בוטים" המחבבים באופן המוני פוסטים מסויימים. "גן עדן לקוני לייקים" כתב אחד הגולשים. אחרים הגיבו על כך שבחסות האנונימיות אנשים יגיבו בצורה שונה. "יותר לייקים לפורנו ושנאה... אנונימיות מוציאה מבני אדם את כל הטוב שבם", כתבה גולשת אחת. 
מאסק עצמו פרסם בחשבון ה-X שלו גרף המצביע על כך שיותר אנשים "מחבבים" פוסטים לאחר השינוי. "עלייה מאסיבית בלייקים לאחר שהם הפכו לפרטיים!" כתב. העיתונאית ויקטוריה בראוננוורת' הגיבה לציוץ וטענה שהמשלך פוגע בחופש הביטוי. לדבריה, מאסק מסתיר את הלייקים על הפוסטים של פוליטקאים כדי להגן על הימין הקיצוני ועל עצמו. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה