דיגיטל וטק

אפל נותרת מאחור: זו החברה שמובילה את שוק הסמארטפונים באירופה

סמסונג ממשיכה להוביל את מכירות הסמארטפונים באירופה עם נתח שוק מרשים של 37% ברבעון הראשון של 2024, כאשר המתחרה אפל נמצאת רק במקום השני. ההישג של היצרנית מקוריאה מיוחס להצלחה של סדרת Galaxy S24 ולשיווק חכם שמדגיש את הבינה המלאכותית לצד מבצעי טרייד-אין משתלמים
רפאל בן זקרי | 
סמארטפון (צילום unsplash)
ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית סמסונג היא יצרנית הסמארטפונים המובילה במכירות באירופה ברבעון הראשון של 2024, כך על פי דו"ח מחקר חדש שערכה חברת Canalys.
הדו"ח מציין כי סמסונג מכרה כ-12.1 מיליון סמארטפונים באירופה ברבעון החולף, עם נתח שוק של 37%. בהשוואה לרבעון הראשון של השנה הקודמת, סמסונג מכרה 0.3 מיליון מכשירים נוספים, מה שמצביע על גידול שנתי של 2%.
המתחרה האמריקנית, אפל, הגיעה למקום השני עם מכירות של 7.3 מיליון מכשירים, ונתח שוק של 22%. במקום השלישי נמצאת שיאומי עם מכירות של 5.4 מיליון מכשירים המהווים 16% מנתח השוק, בעוד שמוטורולה תפסה את המקום הרביעי עם מכירות של 2.1 מיליון מכשירים המהווים 6% מנתח השוק. במקום האחרון נמצאת Honor הסינית עם מכירות של מיליון מכשירים שמהווים 3% מנתח השוק.
על פי Canalys, סדרת ה-Galaxy S24 של סמסונג תרמה משמעותית להישגים האלה, כאשר החברה שיווקה כ-4.3 מיליון מכשירים מסדרת הדגל שלה, ה-Galaxy S ברבעון האחרון. סביר להניח שההצלחה נבעה משיווק נכון וחכם, שהביא את הבינה המלאכותית לקידמת הבמה, לצד מבצעי טרייד-אין משתלמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה