דיגיטל וטק

אמוג'ים דינמיים: כך מתכננת אפל לנצח את מרוץ ה-AI

בעוד שהמתחרות מתמקדות בשימוש בבינה מלאכותית ליצירת טקסט ולעריכת תמונות, אפל מתכננת להוביל בתחום עם פיצ'רים ייחודיים במערכת ההפעלה הבאה. בין החידושים, היא צפויה לאפשר יצירת אימוג'ים דינמיים בזמן אמת, מה שמסמן את כניסתה לתחום הבינה המלאכותית באופן מעניין ומעט תמוה
רפאל בן זקרי |  1
אפל (צילום unsplash)
בעוד שחברות כמו OpenAI, גוגל ומיקרוסופט מתמקדות ביצירת טקסט, צ'אטים, הסרת אובייקטים מתמונות ושיפור תחזיות מזג אוויר באמצעות בינה מלאכותית, אפל מתכננת לנצח את מרוץ הבינה המלאכותית היוצרת (Generative AI) באמצעות יצירת אימוג'ים דינמיים בשיחות שלכם.
על פי דיווחים, אפל, חלוצת ה-Memoji המונפשים וה-Personas לשיחות וידאו, תחשוף את הפיצ'רים החדשים למערכת ההפעלה הבאה שלה, iOS 18, ב-WWDC, כנס המפתחים שלה שיתקיים ב-10 ביוני. בין מגוון השדרוגים, הענקית מקופרטינו עובדת על האפשרות ליצור אימוג'ים בזמן אמת, מחוץ לספריית האימוג'ים הסטנדרטית המוכרת, בדומה ל-Emoji Kitchen של גוגל.
האופציה הזו תאפשר למשתמשי האייפון ליצור אמוג'יז מותאמים אישית, מטקסט, או כשילוב של מספר אמוג'יז קיימים, הודות לשימוש במודל בינה מלאכותית שייצור אותם עבור המשתמשים.
נראה כי אפל תציג חזון חדש ושונה לשימוש בבינה מלאכותית בצורה מהנה, יצירתית ובטוחה, עם דגש רב על פרטיות המשתמשים. כך, צפויה החברה להפוך לשחקנית מרכזית במרוץ הבינה המלאכותית, כפי שמצביע האנליסט הטכנולוגי הבכיר ג'ין מאנסטר. עם זאת, ככל הנראה לא כל דגמי האייפון צפויים לקבל את החידושים המדוברים הללו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הלם
    מאור 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם מאמינים למה שכתבתם? אימוגי יגרום לאפל לנצח את מירוץ הai, יא פדחנים תמחקו את הכתבה
    סגור