דיגיטל וטק

גוגל חוברת ל-Magic Leap כדי לפתח קסדה חכמה

גוגל ו-Magic Leap מצטרפות לשותפות אסטרטגית לקידום מציאות מורחבת (XR). עם מומחיות בתחום האופטיקה והייצור, השותפות שואפת לפתח מוצרים חדשניים שיכולים לשנות את האקוסיסטם הטכנולוגי ולהוביל את המירוץ למשקפיים חכמים

רפאל בן זקרי | 
משקפי Magic Leap 2 (צילום יח"צ)
גוגל ו-Magic Leap חוברות לשותפות אסטרטגית חדשה שמטרתה לקדם את עתיד המציאות המורחבת (XR), ולפתח מוצרים חדשניים וייחודיים שישפיעו על האקוסיסטם של המציאות המורחבת.
מציאות מורחבת (XR - Extended Reality) היא מונח כולל המתאר טכנולוגיות המשלבות בין עולמות מציאותיים ווירטואליים באמצעות מחשבים ומכשירים חכמים, וכוללת בתוכה את המציאות המדומה, הרבודה והמעורבת המוכרות לנו.
ההודעה של החברות לעיתונות לא מפרטת רבות על מהות השותפות, אך מציינת את המומחיות של Magic Leap בתחום האופטיקה, המתבטאת בייצור עדשות מדויקות באיכות ובקצב ייצור גבוהים. בעוד שגוגל צמצמה את מחלקת המציאות המורחבת והמציאות המדומה שלה, החברה עדיין מראה עניין במשקפיים חכמים, כפי שניתן היה לראות בכנס Google I/O, שבו הוצג אבטיפוס חדש של משקפי מציאות רבודה.
בשוק הטכנולוגיה קיימות חברות רבות שמנסות לפתח משקפיים חכמים, ובהן אפל עם ה-Vision Pro, ומטא עם ה-Quest 3. סביר להניח שגוגל חברה ל-Magic Leap בשל יכולותיה בתחום, וייתכן שהיא מחזיקה בטכנולוגיה או בפטנט שגוגל מאמינה שיעזרו לה להוביל במרוץ לפיתוח משקפיים חכמים.
בפברואר 2023 חתמה גוגל על עסקה מסתורית עם סמסונג וקוואלקום שמטרתה פיתוח וייצור קסדה חכמה, כאשר שמועות קלושות מצביעות על השקה קרובה, בחודש יולי, לצד השעונים החדשים והמכשירים המתקפלים הבאים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה