דיגיטל וטק

גאווה: הישראלית שקטפה את הפרס היוקרתי של תעשיית השבבים

גאווה ישראלית: פרס ״Global Industry Leader״ של ChipEx2024 הוענק לאוולין לנדמן, ממקימי Mellanox וכיום מייסדת שותפה וסמנכ״לית הטכנולוגיות בחברת proteanTecs, על הישגיה בתעשיית השבבים
מערכת ice | 
זכייה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אוולין לנדמן, ממקימי Mellanox וכיום מייסדת שותפה וסמנכ״לית הטכנולוגיות בחברת proteanTecs, אשר מפתחת טכנולוגיות דיפ-דאטה לניטור בריאות מערכות אלקטרוניות, זכתה בפרס ״Global Industry Leader״ מטעם ועידת ChipEx2024.
ChipEx הוא הכנס השנתי הגדול ביותר בתעשיית השבבים. בכל שנה מתקיים פורום המקבץ בכירים ומובילים בתעשייה, ובמסגרתו בוחרים להעניק לדמויות משמעותיות את פרס ״מוביל התעשייה״ (Global Industry Leader).
אוולין נבחרה כהוקרה על הישגיה המרשימים בתעשיית הטק הישראלית בכלל, ובתחום השבבים בפרט: מנהיגותה בעלת החזון כחלק מהצוות המייסד של מלאנוקס (אשר נרכשה על ידי אנבידיה ב- 2019), והדחף הבלתי פוסק מאחורי הקמה ופיתוחה של פרוטאנטקס, אשר מסמלות יזמות טכנולוגית ופריצת גבולות מדעיים. שתי החברות תורמות רבות לקידום תחומי שירותי הענן, רכבים אוטונומיים, בינה מלאכותית, וטכנולוגיות מחשוב מתקדמות באשר הן.
פועלה של אוולין מהווה דוגמא לנשים מובילות בתעשיית השבבים שגם היום מורכבת ברובה מגברים. אוולין משמשת השראה עבור נשים שמעוניינות להצליח ולהצטיין בתחומי הטכנולוגיה, ועבור יזמים ויזמיות צעירים בתחום. בפרס זכו בעבר גורמים מובילים בתעשייה כמו אביגדור וילנץ, אייל ולדמן ועוד.

 אוולין לנדמן, צילום: אורה כהן
הפרס הוענק לאוולין במסגרת הועידה שהתקיימה בשבוע שעבר במרכז פרס לשלום, וכללה מגוון גורמים ובכירים בתעשיית השבבים הישראלית, ומומחים מרחבי העולם העוסקים באתגרי פיתוח הטכנולוגיות החדישות ביותר בתעשייה. הפרס ניתן לאוולין על ידי ד״ר אלון סטופל, יו״ר הרשות לחדשנות והמדען הראשי לחדשנות בממשלת ישראל.
אוולין לנדמן, מייסדת שותפה ו-CTO בחברת proteanTecs: ״אני שמחה ונרגשת לקבל את הפרס מטעם ChipEx, ומצפה לעוד שנים רבות של עשייה ויצירה בתחום החשוב והמרתק הזה ובתעשיית הטק באופן כללי. אני רוצה לומר למהנדסים ויזמים צעירים שעושים את צעדיהם הראשונים בתעשייה הטכנולוגית – תעיזו!".
לנדמן, המשיכה בדבריה ומסרה: "כשאני נכנסתי לתחום האקוסיסטם הטכנולוגי בישראל עוד היה בחיתוליו, וכך גם הטכנולוגיות עצמן, אבל המצב השתנה. היום ליזמים הצעירים יש לא מעט יזמים ותיקים להתייעץ איתם, ללמוד מהניסיון, מההצלחות ומהטעויות שלהם, ואני ביניהם. אני ושותפיי שמחים לשתף את הידע שלנו עם אנשים חכמים עם דחף לעשייה וליצירת שינוי טכנולוגי, ונמשיך לעשות זאת על מנת לקדם את ישראל כאומת הסטארטאפ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה