דיגיטל וטק
יוטיוב משנה את חווית הצפייה: זה הפיצ'ר החדש בדרך להשקה
ענקית הווידאו בדרך להשקת פיצ'ר חדש מבוסס AI באמצעותו יוכל הצופה לדלג "לחלק המעניין של הסרטון". השדרוג עדיין בשלב הניסוי שצפוי להסתיים ביוני. משתמשי פרימיום של החברה בארה"ב יכולים להצטרף, אז איך זה עובד?
במסגרת החידוש, אם יבחר, הצופה יוכל ללחוץ על כפתור "קפיצה קדימה" (Jump Ahead) ובכך לעבור לחלק שלדעת האתר אליו מרבית הצופים יבחרו לדלג. אבל מה זה אותו חלק ואיך הוא נבחר? כאן נכנסת לתמונה טכנולוגיית הבינה המלאכותית עליה מתבסס השדרוג, באמצעותה האתר לומד את הגולשים ומסיק מסקנות. הוא רושם לאיזה חלק בממוצע מדלגים הכי הרבה צופים ובוחר בו כקטע לכפתור "דילוג קדימה".
עוד ב-
הפיצ'ר נמצא עדיין בשלבי ניסוי שעתיד להסתיים ב-1 ביוני. החברה יצאה לפני כמה שבועות במהלך בקנה מידה מצומצם במסגרתו צורפו מספר קטן של משתמשים באופן אקראי לשירות. עכשיו, על מנת להגדיל את מסד הנתונים עבור ה-AI, יוטיוב מאפשרת לעוד אנשים להצטרף. משתמשי פרימיום של החברה המעוניינים לקחת חלק בניסוי יכולים להירשם דרך האתר. ההצטרפות מוגבלת למשתמשי אנדרואיד בארה"ב בלבד ותקפה רק לגבי סרטונים באנגלית.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה