דיגיטל וטק

האיראנים התחזו ל-ynet? ההודעות המטרידות שקיבלו ישראלים רבים

אלמונים שלחו הודעות למשתמשים בשם ynet. אתר החדשות עדכן כי פנה לגורמי בטחון להתלונן על המקרה. עדיין לא ברור מקור ההודעות שהופצו לטלפונים ניידים בישראל, אולם באתר מבהירים כי מדובר בהודעות שנשלחו תחת התחזות
מערכת ice | 
דף הבית של ynet (צילום מסך)
מאז פרוץ המלחמה נרשמו מקרים רבים של תלונות עקב ניסיונות התחזות לגופים או פניות מוזרות באמצעי תקשורת שונים, כל אלה משויכים לפעולות נקמה במרחב הקיברנטי מצד איראן ולגורמים שונים שמנסים לייצר כאוס באמצעות שיבוש מערכות וניסיונות התחזות רבים.
במשטרה ובמערך הסייבר עוקבים אחר הדיווחים ופועלים למניעתם, כאשר הבוקר (חמישי) דווח כי אלמונים שלחו הודעות למשתמשים בשם ynetאתר החדשות עדכן כי פנה לגורמי בטחון להתלונן על המקרה. עדיין לא ברור מקור ההודעות שהופצו לטלפונים ניידים בישראל, אולם באתר מבהירים כי מדובר בהודעות שנשלחו תחת התחזות.
 
בין המקרים שפורסמו לאחרונה ומיוחסים לפעולות איראן נגד ישראל, מכתבים שנשלחו לחברי הקואליציה עם איום ממשי לפגיעה בהם ובבני משפחותיהם החתום על ידי "ארגון הנוקמים הישראלים". לאחר דליפת מידע חשוב ממאגר ממשלתי, עשרות עיתונאים ועובדי מדינה לשעבר קיבלו "שיחות הפחדה" מחו"ל.
מקרה נוסף שנרשם הוא "זר הלוויה" שנשלח למשפחת החיילת השבויה בעזה, לירי אלבג. בשב"כ עדכנו כי בדיקה ראשונית מראה הגורם מאחורי שליחת הזר "בסבירות גבוהה גורמים איראניים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה