דיגיטל וטק

חברת DELL מציגה חידוש מרענן לסדרת המחשבים המצליחה

חברת DELL משיקה בישראל את סדרת מחשבי הדגל של החברה. ה-XPS מגיעים בגדלים חדשים ועם כפתור Copilot מובנה במקלדת

מערכת ice | 
דל (צילום יחצ)
Dell Technologies משיקה בישראל את דגמי ה-XPS החדשים, המהווים את סדרת הדגל של החברה. בנוסף, בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה, החברה חודרת לזירת מוצרי הגיימינג ההיקפיים התחרותיים עם עכבר החדש Alienware Pro Wireless Mouse ומקלדת Alienware Pro Wireless Keyboard.
מחשבי ה-XPS החדשים מגיעים בגדלים חדשים של 16,14 ו-13 אינץ'. לדגמים עיצוב אלגנטי, מינימליסטי ומודרני המעניק להם מראה יוקרתי, לצד פרודוקטיביות מרבית ומיצוי מלא של המסך.
ה-XPS 16 וה-14, מגיעים עם מעבדי Intel Core Ultra העדכניים ביותר ומעבדי NVIDIA GeForce RTX GPU (עד GeForce RTX 4070 GPU). 
ה-XPS 16 הוא המוביל בפורטפוליו והדגם החזק ביותר. הוא מגיע במשקל של החל מ-2.13 קילו, קישוריות Wi Fi 7 ובלוטות 5.4. ה-XPS 14 קל יותר ב-21% (החל מ-1.68 קילו), מציע קישוריות Wi Fi 6e ובלוטות 5.3.
XPS 13, שהתחיל את מהפכת העיצוב של Dell עם העיצוב האייקוני שלו, הוא ה-XPS הדק והקל ביותר. הוא מגיע עם תצוגת באיכות FHD+, QHD+ touch, 3K+ OLED  ומתאים מעבודה יומיומית ועד ליצירת תוכן ברזולוציה גבוהה.
המחשבים הניידים מגיעים כולם עם Copilot ב-Windows, שמאפשר גישה מהירה יותר לחבילת כלי הבינה המלאכותית של מיקרוסופט. כל המחשבים הניידים ממשפחת XPS כוללים טעינת ExpressCharge המאפשרת טעינה מחדש של 80% סוללה תוך 60 דקות בלבד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה