דיגיטל וטק

ענקית המחשוב HP חושפת: 76% מאמינים שה-AI ישפר את מקום עבודתם

ענקית המחשוב HP מכריזה על ממצאי סקר שביעות הרצון של עובדים בתעשיות עתירות ידע, בנוגע לחשיבותה של טכנולוגיית הבינה המלאכותית על מקום העבודה. על פי הממצאים, 76% מהעובדים מציינים כי טכנולוגיית ה-AI מהווה כלי לשיפור אופי העבודה
מערכת ice | 
עובד (צילום HP)
ענקית המחשוב HP מפרסמת את סקר שביעות הרצון של עובדים בתעשיות עתירות ידע, הבוחן יחסי עובדים עם מקום העבודה ברחבי העולם. המחקר, שסקר יותר מ-15,600 נשאלים מ-12 מדינות, חושף שבעוד שיחסי העובדים עם מקום עבודתם ברחבי העולם מתוחים, עם 27% מהעובדים המדווחים על מערכת יחסים בריאה, הבינה המלאכותית (AI) נתפסת כמפתח לשינוי ליחסים טובים יותר עם מקום עבודה.
לצד אותו נתון, בסקר ציינו המשתתפים כי הציפיות שלהם מהקשר שלהם עם מקום העבודה עולים, עם 58% מהעובדים המדווחים שהציפיות שלהם עלו בשלוש השנים האחרונות. אותו נתון בולט בעיקר בכלכלות צומחות.
על פי ממצאי הסקר, 76% מהעובדים מדגישים כי טכנולוגיית ה-AI מהווה כלי משמעותי שיכול לשפר את אופי העבודה וזו אף יכולה להקל על ביצוע המשימות הנדרשות מהעובדים. לצד זאת, נתון מעניין לא פחות, חושף כי העובדים מציינים שטכנולוגיית הבינה המלאכותית משפיעה על תחושתם האישית וזו אף הופכת את העבודה הרגילה למעניינת יותר.  
דייב שול, נשיא HP Workforce Solutions ב-HP Inc, התייחס לחשיבות הבינה המלאכותית: "AI מספק הזדמנות משמעותית לשינוי הדינמיקה בעבודה ובפיתוח סביבה חיובית ופרודוקטיבית יותר לכולם".
"כדי לטפח הבנה וקבלה רבה יותר של AI – ולהבטיח שהעובדים ידעו כיצד לקצור את היתרונות שלו – מנהיגים עסקיים חייבים לקחת יוזמה וללמד את העובדים על הפוטנציאל של AI ולהוביל את האינטגרציה האפקטיבית שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה