דיגיטל וטק

אפל מצטרפת למירוץ הבינה המלאכותית? סימנים ראשונים להשקה

מאז שענקיות הטק נכנסו לשוק הבינה המלאכותית נדמה היה שאפל נשארה מאחור. לצד הדיווחים על הפרויקטים עליהן היא עובדת, חשיפה חדשה מראה שאנו קרובים מתמיד להשקה שעשויה לסייע לה לצמצם פערים אל מול המתחרות. כל הפרטים
מערכת ice | 
אפל (צילום shutterstock)
מאז כניסתן של ענקיות הטק לשוק הבינה המלאכותית נראה היה שאפל נשארה מאחור כשאפילו במשקפי ה-Vision Pro, שהשיקה בתחילת החודש לא שולבה שום טכנולוגיית בינה מלאכותית.
למרות זאת החברה פועלת על מנת לצמצם פערים, רק לאחרונה דווח כי מנכ"ל החברה טים קוק, אמר במסגרת פגישה עם משקיעים כי החברה מתכננת להשיק בשבועות הקרובים מוצרים מבוססים טכנולוגיית בינה מלאכותית. לפי מקורות קוקו אמר בפגישה כי: "יש לנו כמה דברים שאנחנו מאוד נרגשים עליהם שנדבר עליהם בהמשך השנה".
 
בנוסף, על פי דיווח בבלומברג, החברה קרובה מתמיד להשקה וככול הנראה שאנו צפויים לראות תוכנות ופיצ'רים מבוססים בינה מלאכותית כבר בעדכוני התוכנה הבאה באייפון ובאייפד. כמו כן, נחשף כי ישנו גם פרויקט נוסף שקשור לשילוב תכונות מבוססות בינה מלאכותית במחשבי החברה ואפליקציית הסטרימינג המוזיקלי של החברה האפל מיוזיק, אשר תדע ליצור פלייליסטים על פי בקשות המשתמשים. כעת, על פי חשיפה של Business Insider's, החברה נמצאת קרובה מתמיד להשקת הפרויקטים החדשים שלה שנמצאים נכון לעכשיו בסבב בדיקות אחרונות לפני השקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה