תרבות ופנאי

יהורם גאון במתקפה חריפה: "ריח דיקטטורה מצחין נודף ממנו"

הזמר הוותיק יצא נגד יאיר גולן, זאת לאחר שהאחרון טען כי "יש להכיר בכך שהרבה מאנשי הציונות הדתית זכו לחינוך לאומני קיצוני, יקבלו מסע תיקון בתוך צה"ל": "זה ביטוי לא ראוי, היה צריך להיזהר בו"
מערכת ice |  6
יהורם גאון (צילום יוסי זליגר, פלאש 90)
הזמר הוותיק יהורם גאון, העלה היום (ראשון) פוסט עם מסר תקיף במיוחד נגד יאיר גולן, סגן הרמטכ"ל לשעבר, זאת לאחר הריאיון של גולן בערוץ 14, בעקבותיו התחוללה סערה, לאחר שזה טען כי יש להכיר בכך שהרבה מאנשי הציונות הדתית זכו לחינוך לאומני קיצוני, יקבלו מסע תיקון בתוך צה"ל".
גאון כתב בפוסט שהעלה: "יאיר גולן, שהיה סגן הרמטכ"ל, אמר שצה"ל צריך לחנך את ה'ציונות הדתית מחדש הביטוי הזה 'חינוך מחדש' הוא ביטוי מפחיד שריח דיקטטורה מצחין נודף ממנו, המשטר בבייג'ינג למשל כלא יותר ממיליון מוסלמים במחנות 'לחינוך מחדש'. רוסיה החזיקה ששת אלפים ילדים אוקראינים בְמחנות ומתקנים שמטרתם הייתה חינוך מחדש".
גאון המשיך: "זה ביטוי לא ראוי, שסגן רמטכ"ל לשעבר שהוליך חיילים לקרב, חיילים מכל חלקי הארץ, חיילים מכל העדות והזרמים, דתיים וחילוניים, שהלכו אחריו באש ובמים הוא בעיקר, היה צריך להיזהר בו. סגן הרמטכ"ל לשעבר, לא שאל שאלות רבות בשביעי באוקטובר, וזינק עם נשק לאזור המלחמה כדי לחלץ את אחיו. הוא לא שאל אז שאלות מי הוא מי ומאיזו ישיבה הגיע? וזה היה הרגע הנפלא בחייו".
גאון הוסיף וסיכם: "כי כל מי שלא אהב אותו בימי ההפגנות שלפני השביעי המר, אשר חצו את כולנו לשניים אמר בנפשו 'הנה גיבור שרץ לחלץ יהודים בצרתם', היום כשאנחנו עדיין שרויים בשביעי לאוקטובר, חוזר סגן הרמטכ"ל לשעבר לָימים של השבר ההוא וחוזר לסדוק את האדמה עליה אנו נלחמים עכשיו על חיינו חבל מאוד ומאכזב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מילים אמיתיות. מילים של אמן. (ל"ת)
    אלמוני 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    גאון מתגלה כטיפש ותעמולן גרוע (ל"ת)
    חוחית 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    יהורם איש אשכולות שכמוך אתה עדין נפש ואני
    אור 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא עדין נפש ולכן אומר על יאיר גולן אדם דוחה קיצוני ואלים
    סגור
  • 1.
    אוי יהורם
    אני 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אוי יהורם , למה לא תתרכז בדברים שאתה טוב בהם , מעולה ממש - שירה , משחק אומנות במקום להביע דעות בנושאים שאתה איך לומר , לא מבין בהם כלום או ליתר דיוק לא מכיר אותם כלל . לך פעם לבית המדרש של הלאומנים החרדל"ים ותיראה מערכת ערכית ירודה המבוססת על שינאת הגוי , החילוני , הלהט"ב ואל " אלוהים אמר " . אחר"כ תוכל להביע דעה
    סגור
  • כמה אתה בור ועם הארץ
    תיסלם 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו מחנכים את החרדלים לשנאת החילוני,הם היו מתנדבים לשרת איתו? להיהרג ולהיפצע בהמוניהם בעבורו?? ובכללי בתיכון התל אביבי מר דגני מחנך לכאורה לשנאת חרדים. האם לבוגרי התיכונים התל אביביים תבנה גולאגים לחינוך מחדש?? כשהדתיים לא מתגייסים אתם קוראים להם משתמטים. כשהם מתגייסים ומתים,זה גם בעיה. תרשום בגילוי נאות שאתה דתופוב ותסגור עניין.
    סגור
  • ליברליזם: החופש של האחר לקבל בדיוק את הדעה שלי... (ל"ת)
    אלמוני 01/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור