תרבות ופנאי

מי במאי הקולנוע הטוב בעולם? התשובה המפתיעה - והרשימה המלאה

אתר שקלול הביקורות הגדול Rotten Tomatoes ערך סקר בקרב גולשיו, בו התבקשו לדרג את היוצרים המוצלחים ביותר בתעשיית הסרטים העולמית. במקום הראשון במאי "אופנהיימר" כריסטופר נולאן, שככל הנראה צפוי לנצח על הבא בתור בסדרת "ג'יימס בונד"
מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
אתר שקלול הביקורות Rotten Tomatoes מציין השנה את יום הולדתו ה-25. לרגל המאורע החגיגי, ערך בקרב הגולשים סקר במהלכו התבקשו לדרג את הבמאים המוצלחים ביותר בקולנוע העולמי. 64 במאים מובילים מרחבי העולם התחרו על התואר "הבמאי הטוב ביותר", כשמאות אלפי קולות מדרגים אותם. 
על פי אתר שקלול הביקורות, להלן חמשת במאי הקולנוע הטובים בעולם: כריסטופר נולאן במקום הראשון עם 56% (במאי "אופנהיימר" וטרילוגיית "האביר האפל"), דני וילנב ("חולית", "המפגש", סיקאריו").עם 44% במקום השני. דמיאן שאזל ("לה לה לנד", "וויפלאש") במקום השלישי, ג'ורדן פיל ("תברח", "אין מצב") במקום הרביעי וסאם מנדס ("1917", "אמריקן ביוטי", "סקייפול") במקום החמישי. 

בחמישייה השנייה ניתן למצוא את בונג ג'ון-הו ("פרזיטים"), טאיקה ואיטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "ת'ור: ראגנארוק") ואלכס גארלנד ("אקס מאכינה", "העולם שאחרי: הכחדה"). בתוך כך, אתר חדשות הקולנוע World of Reel מדווח כי נולאן ככל הנראה יביים את הסרטים הבאים בסדרת ג'יימס בונד. שמו של השחקן שילוהק לתפקיד בונד ויחליף את דניאל קרייג טרם פורסם.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה