תרבות ופנאי

הופעתו של REMA היום נדחתה בדקה ה-90: מתי יעלה לבמה?

לאחר שהופעתו כבר נדחתה פעם אחת בעקבות המתיחות הביטחונית בארץ, הופעתו של הזמר REMA נדחית ביממה מהיום, למחר (יום שישי) בערב. הסיבה לדחייה ברגע האחרון אינה ידועה עדיין
מערכת ice | 
רמה (צילום יחצ)
פעם שלישית גלידה? ובכן הפעם נקווה שהופעתו של כוכב הפופ REMA היום לא תידחה פעם נוספת. אלו רכשו כרטיסים כדי לצפות בכוכב היום, כנראה מאוד התאכזבו לאחר שההופעה נדחתה כמעט בדקה ה-90 למחר (שישי) ב-20:00 בערב באקספו בתל־אביב.
בעת זו לא ברור מדוע זה קרה ומה היו המניעים לדחייה השנייה. נזכיר כי הזמר היה אמור להופיע בארץ כבר בחודש מאי האחרון, אך בעקבות המתיחות הבטיחונית ומהמבצע בעזה המופע נדחה להיום.
נזכיר לאלו שלא מכירים את התופעה ששמה REMA, כי הכוכב הניגרי התחיל לצבור פופולריות בין-לאומית בתחום הפופ אחרי ששירו Calm Down הצליח לכבוש את מצעדי ההשמעות ברחבי העולם. השיר שיצא בשנה שעברה זכה מאז לגרסה מחודשת וקליפ עם סלינה גומז, וגם גרסה זו זכתה להצלחה רבה ברחבי העולם, בין היתר גם במצעדי הרדיו הישראלים. 
לא מדובר בהופעה הבין-לאומית היחידה שמתקיימת השבוע. לפני יומיים הופיעו בארץ אימג'ן דרגונס. הופעה זו, לעומת הופעתו של רימה, התקיימה ללא דחיות וזכתה לאהדה רבה בקרב רוכשי הכרטיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה