תרבות ופנאי

ציפי שביט בקאמבק נוסטלגי ומפתיע: "אושר לא נתפס"

כוכבת הילדים המיתולוגית מחזירה לבמה את המופע הנוסטלגי בהפקה מחודשת יחד עם כוכבי הילדים הגדולים של התקופה: "עובדת על סיבולת לב ריאה כדי לעמוד בהופעות"
מערכת ice | 
כוכבי הילדים במופע ג'מבו (צילום אושר פשבר)
הפקת הדגל לקטנטנים, מותק של פסטיבל, יוצאת לדרך. השנה "ג'מבו מותק" בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים מיקי מה נישמיקי, מני ממטרה, דוד חיים, רוי בוי ומשפחת ספיר ובהובלת הכוכבת העל דורית ציפי שביט.
ההפקה שידעה בעבר גרסאות שונות בהרכבים שונים חוזרת לבמות בחנוכה הקרוב בסיבוב בערים מרכזיות בארץ על השירים הנוסטלגיים של מופע "ג'מבו" משנים עברו.
הפעם, במרכז העלילה עומדת ציפי שביט שתגלם שופטת בתחרות ג'מבו ילד בעיר האורות בה משתתפים כל האמנים בתחרות כשרונות צעירים לביצועי שיריה של ציפי מכל השנים בעיבודים חדשים ורלוונטיים לשנת 2023. 
המופע בבימויו של עומר זמרי יעלה החל מ:תאריך 9/12 בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים. שביט כוכבת הילדים הבלתי מעורערת, תחצה השנה את מופע החנוכה ה-30 בכיכובה - מאז שעלתה על הבמות לראשונה בשנת 1971 במופע ג'מבו מיוזיקל. 
שביט מסרה: ״מתעמלת, עולה במדרגות ועובדת על סיבולת לב ריאה כדי לעמוד בהופעות של מותק, ומתחזקת את הלב לקראת הכיף והמאמץ ובעיקר האושר הלא נתפס ותחושת הכרת התודה שלי״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה