תרבות ופנאי

ברודווי באבל: כוכב "מלך האריות" מת בגיל 47

אחד המחזות זמר האיקוניים ביותר בבברודווי סופג אובדן של הדחקן הראשי במחזמר שמביא אליו צופים מרחבי העולם. קרוביו ספדו לו: "הלב עצוב ומאושר בו זמנית"
מערכת ice | 
קליפטון אוליבר מלך האריות (צילום קליפטון אוליבר @cliftondoliver)
קליפטון אוליבר, שחקן ברודווי וותיק שמחזיק בדמויות איקוניות במחזות הזמר "מלך האריות", "גבהים" ו"מרושע", מת. בגיל 47.
השחקן מת ביום רביעי האחרון בעקבות מחלה ממושכת. פוסטים ברשתות החברתיות של חברים ובני משפחה מצביעים על כך שהוא בילה את ששת השבועות האחרונים בבית חולים ולאחר מכן בהוספיס.
"אחי התינוק, קליפטון אוליבר, קיבל את שיחת המסך האחרונה שלו", כתבה ביום רביעי בפייסבוק רוקסי הול, מג'קסונוויל, פלורידה. "זה קרה באופן שליו," היא המשיכה. "בן זוגו ריצ'רד שר לו את השיר תהילים 23 כשהוא נשם את נשימתו האחרונה הבוקר ב-3:20 לפנות בוקר".
"הלב שלי עצוב, ומאושר מאוד בו זמנית! אני אתגעגע אליו, אבל הוא סוף סוף רגוע!" הול המשיך בפוסט. "הוא הביא כל כך הרבה אור לעולם הזה! הוא הביא כל כך הרבה אור לחיי!"
"הוא השפיע על חייהם של אנשים ברחבי העולם כשהציג את הכישרון המדהים שלו, הנשמה הטובה והרוח האוהבת שלו לכל מי שפגש! הוא יחסר, אבל לעולם לא ישכח! הוא חי בתוך כולנו!" היא כתבה.
נולד ב-3 בדצמבר 1975, אוליבר היה ידוע בעיקר בזכות הופעתו של סימבה בהפקת "מלך האריות" בברודווי. הוא גדל בג'קסונוויל ולמד בבית הספר לאמנויות של דאגלס אנדרסון לפני שעבר לניו יורק כדי להמשיך בקריירת משחק.
הוא הצטרף לצוות השחקנים בברודווי של "In the Heights" בתור בני ב-2010 וגם הופיע ב"Wicked" (בהרכב וכפיירו). הוא גם שיחק את סימבה בהצגות לאס וגאס ולוס אנג'לס של "מלך האריות" כחלק מסיבוב ההופעות של ההפקה בארה"ב.
קרדיטים נוספים על הבמה כוללים את "Motown The Musical", "Rent", "Ragtime", "Pal Joey", "Kinky Boots" ו-"The Scottsboro Boys".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה